Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke. Har uregelmessig sykluser og jeg går på Provera tabletterJeg kan skimte noe på det første bildet, men det likner linja der fargen kommer hvis den er positiv.. med det sagt; prøv et annet merke. RFSU slår så sent ut. Makesure eller clearblue ville jeg prøvd. Hvor mange dager er det siden eggløsning?
Ser mer på de, men mulig det er tidlig enda?
Jeg ser! Men Provera?? Det må du vel ikke at om du er gravid Ville absolutt sluttet å ta de med den streken du fikk i dag
Rsfu sine er sykt dårlige. Ga meg masse unødvendig stressHei dere! Har testet med rfsu sin nå i morges og jeg synes jeg ser en positiv strek, eller hva tror dere?
Ja sluttet med de i gårJeg ser! Men Provera?? Det må du vel ikke at om du er gravid Ville absolutt sluttet å ta de med den streken du fikk i dag
Veldig svakt nå, akkurat som i går til rfsuen. Er det meningen at den skal bli sterkere etterhvert? Kan den være falsk positiv?..Hvordan går det ? Fikk du mer utslag på MS testene ?
Ser en linje der ja, men du må gjerne starte din egen trådHeii
Noen som ser den svake skygge streken som jeg gjør ?
Kastet selvfølgelig urinen ut så fikk ikke tatt en andre test.
Mens er en dag forsinket.
Hehhe unnskyld jeg er ganske ny her inne så var virkelig ikke meningen!Ser en linje der ja, men du må gjerne starte din egen tråd
Vi er i samme båten med sånne skggestreker hvertfallHehhe unnskyld jeg er ganske ny her inne så var virkelig ikke meningen!