Sykmeldt

Inga80

Elsker forumet
Tok en tlf til legekontoret nå og vips så var jeg sykmeldt. Legen ordna det med en gang ettersom at jeg har vært der flere ganger nå pga kvalme. Kjenner at det er veldig godt, samtidig som jeg gruer meg for å si det til sjefen :-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Du må tenke på kroppen din og den lille i magen. Jobben klarer seg!

God bedring! :)

Lykke til! Sjefen reagerte helt ok i går, men fikk en lekse om at leger sykemelder ofte og at man må vurdere selv osv. I dag var han vrldig hyggelig og sa at jeg måtte bare ta meg en pause el om jeg trengte :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sykmeldinga er levert og det gikk forsåvidt greit. Men han ønsket at jeg hadde sagt ifra litt tidligere for nå måtte han prøve å ordne vikar for meg til mandag og det er ikke lett...Sjønner jo at det hadde godt kunne ha sagt ifra om at jeg mest sannsynlig ville bli sykmeldt, men jeg tenkte rett og slett ikke på det. Han var veldig forståelsesfull da, og ønska meg god bedring :-)

Bra det gikk fint! Du må tenke på hva som er best for deg og lille babyen :)

Sykmeldinga er levert og det gikk forsåvidt greit. Men han ønsket at jeg hadde sagt ifra litt tidligere for nå måtte han prøve å ordne vikar for meg til mandag og det er ikke lett...Sjønner jo at det hadde godt kunne ha sagt ifra om at jeg mest sannsynlig ville bli sykmeldt, men jeg tenkte rett og slett ikke på det. Han var veldig forståelsesfull da, og ønska meg god bedring :-)

Se der ja, gikk jo fint :)

Det går som oftest finere enn man tror :)

Back
Topp