Syklusoversikt v/ bruk av CBFM :-)

Tester du utenom også?
Ja bare å humpe i vei ;)

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

Jeg gjorde i begynnelsen - hadde 2 måneder med el, men denne uten, tror fordi jeg tester for ofte med billig tester og stresser meg selv... så jeg bestemte meg å droppe å teste ofte, bedre å bruke monitoren og ha sex annen hver dag fra dag 8 og fremover... merker lett når jeg får el...får ca på dag 10-11 :)

Jeg gjorde i begynnelsen - hadde 2 måneder med el, men denne uten, tror fordi jeg tester for ofte med billig tester og stresser meg selv... så jeg bestemte meg å droppe å teste ofte, bedre å bruke monitoren og ha sex annen hver dag fra dag 8 og fremover... merker lett når jeg får el...får ca på dag 10-11 :)

Hender jo at el hopper over en måned ja. Bare å vente på neste pp da :)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Hender jo at el hopper over en måned ja. Bare å vente på neste pp da :)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ja, håper at el ikke kødder med meg i neste måned ;) ....... Gleder meg til å bruke monitor runde 3 - hadde vært så koselig å se den vise høy eller max, ble litt kjedelig i lengden med lav... :P Begynner å tro at den ikke funker siden den lover at den dobler sjansen og er 86% tror jeg for å bli gravid. Men grit å kjenne sin egen kropp til og med, har jo brukt minipiller veldig lenge - sluttet i mai så håper den går ut av kroppen snart :)

Rart at på pakken står ut august - men på de selve sticks står 12/13....ut desember 2013, da er det greit :) Kjøpte de i USA, betalte ca 150 kr for 30 stykker :) I Norge koster det vel 350 kr for 20 stykker?:schocked028
HVor kjøper du de?

Jeg kjøper de på billige tester.no Koster 269,- for 20 testpinner til vanlig, er på tilbud til 199,- innimellom :)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ja, håper at el ikke kødder med meg i neste måned ;) ....... Gleder meg til å bruke monitor runde 3 - hadde vært så koselig å se den vise høy eller max, ble litt kjedelig i lengden med lav... :P Begynner å tro at den ikke funker siden den lover at den dobler sjansen og er 86% tror jeg for å bli gravid. Men grit å kjenne sin egen kropp til og med, har jo brukt minipiller veldig lenge - sluttet i mai så håper den går ut av kroppen snart :)

Er veldig kjedelig med lav hele tiden ja. Satser på høy og max for oss begge ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Jeg kjøper de på billige tester.no Koster 269,- for 20 testpinner til vanlig, er på tilbud til 199,- innimellom :)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ser også på fertile.no - 499 kr for 40 stykker...blir ikke så verst...... Hmmm, lurer på om man får mens selv om EL ikke kom?

Lurer på om monitoren min noen gang kommer til å vise noe annet enn høy jeg... Dag 16 i dag, brukt testpinner siden dag 9. Hver eneste dag har den vist "høy"

Ser også på fertile.no - 499 kr for 40 stykker...blir ikke så verst...... Hmmm, lurer på om man får mens selv om EL ikke kom?

Jeg får en blødning selv om jeg ikke har el.

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Lurer på om monitoren min noen gang kommer til å vise noe annet enn høy jeg... Dag 16 i dag, brukt testpinner siden dag 9. Hver eneste dag har den vist "høy"

Tester du med el tester utenom?
Hvor lenge har du brukt monitoren?

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Tester du med el tester utenom?
Hvor lenge har du brukt monitoren?

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Første runden j bruker den nå (brukte den når j prøvde på forrige). Tester ikke utenom nei, den var så presis forrige gang j brukte den - da satt spira på første forsøk med monitor - så hadde nok sett for meg at den skulle vise like tydelig denne gangen :p

Hei!

Jeg sjekka de andre testpinner til CBFM i de siste - noen av dem hadde 2 streker men monitoren viste lav? Hadde dere 2 streker på disse også - eller bare en? Noen var en og noen to...begynner å stusse......
sjokkert.gif

Hei!

Jeg sjekka de andre testpinner til CBFM i de siste - noen av dem hadde 2 streker men monitoren viste lav? Hadde dere 2 streker på disse også - eller bare en? Noen var en og noen to...begynner å stusse......
sjokkert.gif

Får alltid 2 streker selv om monitoren viser lav. Men ene streken er svakere enn den andre. ..

Nå er jeg på vei til KK for å ta blodprøver, så får vi se hva de finner ut ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Får alltid 2 streker selv om monitoren viser lav. Men ene streken er svakere enn den andre. ..

Nå er jeg på vei til KK for å ta blodprøver, så får vi se hva de finner ut ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Æsj :P ......... Ja, jeg har 4 pp igjen for å ta kontakt med legen hvis alle 6 pp viser lav :) ja, lykke til i dag, du får rapporterer hva de har funnet ut av det hvis du vil dele med oss :)

Lite spørsmål, hatt EL-slim i flere dager og i dag var det slutt på slimet, murringer på den venstre siden startet i natt etter litt sengekos og CBFM viste høy i går, og ville jo tro at den skulle vise Max i dag men det gjorde den ikke..... Visen den Max den dagen enn har eggløsning eller dagen før....

Tidligere måneder har den vist Max når jeg har kjent murringen men denne måneden gjorde den ikke det!

Må også nevne at dag 9 og 10 ble ikke testene tatt, glemte det helt ut! Skal det ha noe å si?

2 PP med Pergo - Syklus start 17/9

Dag 1 - Lav
Dag 2 - Lav
Dag 3 - Lav
Dag 4 - Lav - startet på andre pergokur
Dag 5 - Lav
Dag 6 - Lav
Dag 7 - Lav
Dag 8 -
Dag 9 -
Dag 10 -
Dag 11 -
Dag 12 -
Dag 13 -
Dag 14 -
Dag 15 -
Dag 16 -
Dag 17 -
Dag 18 -
Dag 19 -
Dag 20 -
Dag 21 -
Dag 22 -
Dag 23 -
Dag 24 -
Dag 25 -
Dag 26 -
Dag 27 -
Dag 28 -
Dag 29 -
Dag 30 -
Dag 31 -
Dag 32 -
Dag 33 -
Dag 34 -
Dag 35 - IKM ;)

1 PP med Pergo - Syklus start 7/8

Dag 1 - Lav
Dag 2 - Lav
Dag 3 - Lav
Dag 4 - Lav
Dag 5 - Lav
Dag 6 - Lav - startet på første pergokur
Dag 7 - Lav
Dag 8 - Lav
Dag 9 - Lav - Første testdag
Dag 10- Lav
Dag 11- Lav
Dag 12- Lav
Dag 13- Lav
Dag 14- Lav
Dag 15- Lav
Dag 16- Lav
Dag 17- Lav
Dag 18- Lav
Dag 19- Lav
Dag 20- Lav
Dag 21- Lav
Dag 22- Lav
Dag 23- Lav
Dag 24- Lav
Dag 25- Lav
Dag 26- Lav
Dag 27- Lav
Dag 28- Lav
Dag 29- Lav
Dag 30- Lav
Dag 31- Lav
Dag 32- Lav
Dag 33- Lav
Dag 34- Lav
Dag 35- Lav - IKM ;) Spotter. Endelig skjer det noe her ;)
Dag 36 - Lav Spotter litt.
Dag 37 - Lav
Dag 38 - Lav
Dag 39 - Lav
Dag 40 - Lav

Håper på 2014-baby <3[/quote]

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Lite spørsmål, hatt EL-slim i flere dager og i dag var det slutt på slimet, murringer på den venstre siden startet i natt etter litt sengekos og CBFM viste høy i går, og ville jo tro at den skulle vise Max i dag men det gjorde den ikke..... Visen den Max den dagen enn har eggløsning eller dagen før....

Tidligere måneder har den vist Max når jeg har kjent murringen men denne måneden gjorde den ikke det!

Må også nevne at dag 9 og 10 ble ikke testene tatt, glemte det helt ut! Skal det ha noe å si?

mener det har noe å si når du glemte å ta tester, i følge bruksanvisning at det kan skje hvis man hopper over test en eller flere tester eller at at testen ble utført på feil måte ;)

mener det har noe å si når du glemte å ta tester, i følge bruksanvisning at det kan skje hvis man hopper over test en eller flere tester eller at at testen ble utført på feil måte ;)

Ok, tusen takk for svar! :) jeg får bare kaste mannen rundt å humpe videre! :) tror ikke han klager på det! Også vil jeg da tro at EL var på fredag! :)

Ok, tusen takk for svar! :) jeg får bare kaste mannen rundt å humpe videre! :) tror ikke han klager på det! Også vil jeg da tro at EL var på fredag! :)

Hehe ja bare å ha sex annen hver dag :) Når f.eks min el er på ca dag 10-11 - så ville jeg ha begynt å ha sex noen dager før + på el og par dager etter :) lykke til! :D

Back
Topp