Syklusoversikt v/ bruk av CBFM :-)

Merkelig.. Sist jeg ble gravid viste den max dagen etter at jeg fikk positiv CBD, men det var nok fordi LH ikk
[/quot

Det er veldig merkelig med tanke på at den skal måle LH. Jeg bruker billigstrips men temperaturen stiger likevel ikke før flere dager senere, og mens virker å følge stigningen. Rart jeg ikke blir gravid! Godt jeg kan skylde på noe:-P hihi

Ville testet med digital i tillegg neste gang og sjekket. Starte når monitoren viser høy ;)

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

Ikke aktivt, tok det litt som det kom. Fjernet spiral i oktober 11, vært av og på med metformin frem til mai i år. Skjedde jo ingenting på den stunden, så har gått fast på metformin siden mai og fikk pergo i august. Men jeg vet jo hva som er problemet, så bestilte time privat hod Aleris. Har fått time på sykehus 1.nov, men orket ikke vente så lenge, derfor valgte jeg å betale for det selv. Men har jeg ikke blitt gravid til november har jeg timen for sikkerhetsskyld ;)

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby

Av og til er det verdt å bruke penger på noe som er så verdifull i livet - og det er jo lange ventetid, hvorfor vente.
Synes synd at vi må vente så lenge :) Lykke til den 1. november - håper at det går bra :)

Av og til er det verdt å bruke penger på noe som er så verdifull i livet - og det er jo lange ventetid, hvorfor vente.
Synes synd at vi må vente så lenge :) Lykke til den 1. november - håper at det går bra :)

Hvor lenge har dere prøvd?

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby

Hvor lenge har dere prøvd?

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby

Vi har bare aktiv prøvd 2 måneder ellers en gang var han borte ;) ja kjedelig når monitoren bare viser lav i syklus 2, gir ikke noe håp men håper det skjer i helgen :blob8

Vi har bare aktiv prøvd 2 måneder ellers en gang var han borte ;) ja kjedelig når monitoren bare viser lav i syklus 2, gir ikke noe håp men håper det skjer i helgen :blob8

Hvilken syklusdag har du komt til? Viser lav de første dagene som regel. Krysser fingrene for at det skjer noe i helgen :)

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby

Hvilken syklusdag har du komt til? Viser lav de første dagene som regel. Krysser fingrene for at det skjer noe i helgen :)

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby

1. PP med CBFM = LAV...I følge EL billigstimmel = EL på dag 10 + 11
2. PP med CBFM = ....Imorgen er dag nr 10.......og i dag viste den LAV.....Da bør DEN VISE HØY i morgen, så MAX på søndag og mandag :P ...... Hvis lav på 2 måneder - så kanskje jeg bør ringe til legen eller? :(

:fart003

MEG : GRØNN
CBFM : GUL.................................

1. PP med CBFM = LAV...I følge EL billigstimmel = EL på dag 10 + 11
2. PP med CBFM = ....Imorgen er dag nr 10.......og i dag viste den LAV.....Da bør DEN VISE HØY i morgen, så MAX på søndag og mandag :P ...... Hvis lav på 2 måneder - så kanskje jeg bør ringe til legen eller? :(

:fart003

MEG : GRØNN
CBFM : GUL.................................

Siden du har fått positiv på EL test forrige pp vil jeg tro at du får max på monitoren denne måneden :)

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby

Siden du har fått positiv på EL test forrige pp vil jeg tro at du får max på monitoren denne måneden :)

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby

Håepr det.....Trodde det pleier å vise høy først før max? Leste at det kan ta 1-5 dager med høy før max, men går vel an å gå fra lav til max. Har du opplevd det? Hvor mange dager viser din høy før max?

Håepr det.....Trodde det pleier å vise høy først før max? Leste at det kan ta 1-5 dager med høy før max, men går vel an å gå fra lav til max. Har du opplevd det? Hvor mange dager viser din høy før max?

Har bare fått max en gang og det var sist jeg ble gravid. Fikk da en dag med høy før max :)

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby

Har bare fått max en gang og det var sist jeg ble gravid. Fikk da en dag med høy før max :)

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby

Å du gir meg litt håp! Håper å få HØY i morgen! :gen045 .......Kommer nok til å stå opp tidlig på en lørdag for å ta en test, så hoppe i sengs igjen! :rolleyes:

det er en nervepirrende periode nå da! Men skal slappe av i mens - selv om det er ikke så lett! :dance008

Å du gir meg litt håp! Håper å få HØY i morgen! :gen045 .......Kommer nok til å stå opp tidlig på en lørdag for å ta en test, så hoppe i sengs igjen! :rolleyes:

det er en nervepirrende periode nå da! Men skal slappe av i mens - selv om det er ikke så lett! :dance008

Venter spent på å høre fra deg i helgen ;)

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby

Venter spent på å høre fra deg i helgen ;)

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby

Ja! Er såå spent - spesielt i morgen og på søndag - håper ikke jeg blir så kjempeskuffet! .....
Skal oppdatere i morgen :laughing005

Lav idag :( skal sjekke med billig el strimmel i kveld + håper det skjer imorgen å få høy eller Max! ;)

Lav idag :( skal sjekke med billig el strimmel i kveld + håper det skjer imorgen å få høy eller Max! ;)

Ja, lurt å sjekke på ettermiddagen og. Mellom 11-15 er vel anbefalt. Jeg fikk positiv på CBD dagen før monitoren viste max ;)

1 PP med pergo

Håper på 2014 baby

Back
Topp