juliejepp
Elsker forumet
ORIGINAL: nurkeklar er gravidom jeg kunne laga reglene så hadde ingenting vært lov..men somsagt..dette er et åpent forum,og man må passe seg..men syns man kan være sakelig..og i mangel av bedre ord..
ORIGINAL: juliejepp
ORIGINAL: **Mystery**ok skal omformulere meg..om ikke alle er med på hetsen så trenger de ikke og ta til seg det jeg skrev..ikke at jeg har noe jeg skulle ha sakt.men syns det er så ufattelig dårlig og være så usakelig.
ORIGINAL: **Mystery**som jeg sier til barna når jeg mokler..om dere føler dere skyldig så er dere vel det...(altså,,,de som ikke sier noe eller mobber har da ingen grunn til og ta dette til seg)
ORIGINAL: nurkeklar er gravidmen drittslenging er ok da..
omg...hvor gamle er dere? føler jeg ha ramla inn på ungdumsskole her...for no drittslenging..
UANSETT hva hun har gjort så er dere ikke hakket bedre med denne drittslenginga...
og om hun er et troll...så slutt og fore under om dere er så lei...da slutter hun vel og skrive...
gaaa...tror egentlig dere eeeelsker dette...
haha snakk om å kaste ild på bålet..
Du har tydeligvis ikke hatt så mange erfaringer med troll.. Vi blir "kvitt" det ene, for så at den samme personen kommer inn med nytt nick par dager etterpå.. Så det hjelper ikke å ikke fore under som du sier[;)]
nei kasta på ingen måte noe ild på bålet..om noen syns det så er jeg ikke overaska..må vel bare vente meg masse drittslenging nå jeg da..
tviler på du får noe dritt herfra[;)] men kan ikke fol snart fostå OSS også snart da????? dritt lei av å forsvare oss hele tiden pga ett troll..og NEI ikke alle slenger like mye med leppa her,så ikke ta oss alle under en kam[;)]
tror ikke du skjønner helt hva jeg mener[;)]men samme kan det være,bryr meg egentlig lite,men men[;)][;)]
kan nok forstå at det er frustrerende.men folk må huske at dette er et åpent forum og at gud og hvermann kan komme hit..
så drittslenging er ikke greit på et ÅPENT forum - men å kødde med helt syke greier er greit da eller?? Fordi det er et åpent forum og gud og hvermann kan komme hit?!
men du mener kansje an eye for an eye.?