Syklusar

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

ORIGINAL: juliejepp

ORIGINAL: **Mystery**

ORIGINAL: **Mystery**

omg...hvor gamle er dere? føler jeg ha ramla inn på ungdumsskole her...for no drittslenging..
UANSETT hva hun har gjort så er dere ikke hakket bedre med denne drittslenginga...
og om hun er et troll...så slutt og fore under om dere er så lei...da slutter hun vel og skrive...

gaaa...tror egentlig dere eeeelsker dette...

haha snakk om å kaste ild på bålet..
Du har tydeligvis ikke hatt så mange erfaringer med troll.. Vi blir "kvitt" det ene, for så at den samme personen kommer inn med nytt nick par dager etterpå.. Så det hjelper ikke å ikke fore under som du sier[;)]
men drittslenging er ok da..
nei kasta på ingen måte noe ild på bålet..om noen syns det så er jeg ikke overaska..må vel bare vente meg masse drittslenging nå jeg da..

tviler på du får noe dritt herfra[;)] men kan ikke fol snart fostå OSS også snart da????? dritt lei av å forsvare oss hele tiden pga ett troll..og NEI ikke alle slenger like mye med leppa her,så ikke ta oss alle under en kam[;)]
som jeg sier til barna når jeg mokler..om dere føler dere skyldig så er dere vel det...(altså,,,de som ikke sier noe eller mobber har da ingen grunn til og ta dette til seg)

tror ikke du skjønner helt hva jeg mener[;)]men samme kan det være,bryr meg egentlig lite,men men[;)][;)]
ok skal omformulere meg..om ikke alle er med på hetsen så trenger de ikke og ta til seg det jeg skrev..ikke at jeg har noe jeg skulle ha sakt.men syns det er så ufattelig dårlig og være så usakelig.
kan nok forstå at det er frustrerende.men folk må huske at dette er et åpent forum og at gud og hvermann kan komme hit..

så drittslenging er ikke greit på et ÅPENT forum - men å kødde med helt syke greier er greit da eller?? Fordi det er et åpent forum og gud og hvermann kan komme hit?!
om jeg kunne laga reglene så hadde ingenting vært lov..men somsagt..dette er et åpent forum,og man må passe seg..men syns man kan være sakelig..og i mangel av bedre ord..
men du mener kansje an eye for an eye.?

om jeg kunne laga reglene så hadde ingenting vært lov..men somsagt..dette er et åpent forum,og man må passe seg..men syns man kan være sakelig..og i mangel av bedre ord..

Jeg syns man kan tåle å få igjen med samme mynt[8D]
Er helt enig med deg - det skulle ikke vært lov å holde på sånn, men sånn er det..

Også syns jeg det er litt trist at det er vi som ikke er troll får all kjeften, mens de som lager all helvette her inne liksom får all sympati.....[&:] "stakkars de - så slemme dere er"..

(nå mener ikke jeg at du mener det da!!)

Er helt enig med deg - det skulle ikke vært lov å holde på sånn, men sånn er det..

Også syns jeg det er litt trist at det er vi som ikke er troll får all kjeften, mens de som lager all helvette her inne liksom får all sympati.....[&:] "stakkars de - så slemme dere er"..

har lest masse nå..og finner henne ikke så fæl som dere sier..men det var bare noe av de siste 100 innleggene..
og nå gidder jeg ikke lengre..for nå skal jeg finne puta,men syns det er synd ..for jeg tror om hun hadde vært et troll så hadde hun ikke hoppa frem og tilbake på termin ol...og holdt seg til en dato og laga helvete i kulissene.men det er nå mn mening...og da får jeg veldig vondt når det kansje sitter ei jente der som er gravid og får så jævelig passet påskrevet..for dere kan ikke være 100% sikker på at det er løgn det hun kommer med...jeg vet heller ikke terminen min,men blir ikke behandla slik...
men om hun er et troll så er det såklart sårt for dere.men kan du være 100% sikker på at hun er det..eller følger du mobbemassen?

uansett..ha en god natt..skal ikke blande meg mere[:)]

har lest masse nå..og finner henne ikke så fæl som dere sier..men det var bare noe av de siste 100 innleggene..
og nå gidder jeg ikke lengre..for nå skal jeg finne puta,men syns det er synd ..for jeg tror om hun hadde vært et troll så hadde hun ikke hoppa frem og tilbake på termin ol...og holdt seg til en dato og laga helvete i kulissene.men det er nå mn mening...og da får jeg veldig vondt når det kansje sitter ei jente der som er gravid og får så jævelig passet påskrevet..for dere kan ikke være 100% sikker på at det er løgn det hun kommer med...jeg vet heller ikke terminen min,men blir ikke behandla slik...
men om hun er et troll så er det såklart sårt for dere.men kan du være 100% sikker på at hun er det..eller følger du mobbemassen?

uansett..ha en god natt..skal ikke blande meg mere[:)]

Hun oppfører seg heeelt likt som alle de andre trollene som har vært, så derfor er jeg desverre overbevist.. MEN, jeg kan ta feil. Og gjør jeg det, skal jeg bite i meg alt jeg har sagt og beklage!![:)] 

Hehe, god natt og sov godt[:)]

omg...hvor gamle er dere? føler jeg ha ramla inn på ungdumsskole her...for no drittslenging..
UANSETT hva hun har gjort så er dere ikke hakket bedre med denne drittslenginga...
og om hun er et troll...så slutt og fore under om dere er så lei...da slutter hun vel og skrive...

gaaa...tror egentlig dere eeeelsker dette...

vi er ganske lei alle de trolla her inne og jeg kan skjønne veldig godt det er provoserende, men er enig med deg i at det er veldig mye drittslenging.. jeg mener ikke det at vi ikke skal si ifra eller no, men på en mere saklig og ordentlig måte (virker ikke som om det hjelper med drittslengning heller akkuratt, så hvorfor fortsette med det?)[:)]

Back
Topp