Forståelig, veldig godt å slippe unna mensenFikk den tilbake i går. Kunne ønske den kunne vært borte lengre for min del![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forståelig, veldig godt å slippe unna mensenFikk den tilbake i går. Kunne ønske den kunne vært borte lengre for min del![]()

Håper min kommer snart ogsåSniker fra annen gruppe. Her kom 2024 barnet i oktober, mensen kom tilbake i mai 25, og jeg ble gravid igjen i slutten av juni! Så nå er det bare 1 mnd snart til neste kommer![]()
Det forstår jeg godt hvis man ikke vil ha flere med en gang. Kan jeg spørre om du ammer eller gir flaske ?Fikk den tilbake i går. Kunne ønske den kunne vært borte lengre for min del![]()
Bruker du bare tester eller temper du også ? Fortsatt ingen topp/EL ?Du trur det ja
Ja, min er klar heldigvisPrøver å teste etter EL, me her ser det dårlig ut ennå. Trudde jeg hadde EL forrige helg, men nå er jeg veldig usikker. Tok ikke tester, men tappen var lav, myk og åpen samtidig som slim var tilstedet. Tatt g.test nå som er negativ.

Jeg har kun brukt tester, men gikk tomBruker du bare tester eller temper du også ? Fortsatt ingen topp/EL ?
Tror jeg hadde topp men gikk glipp av testing i det aktuelle tidsrommet. Synes det var gøy å teste igjen så skal hamstre eggløsningstester![]()
9 uker siden fødsel. Hadde håpet den ikke kom siden jeg begynte på minipiller for noen uker siden.Det var litt rart.Her er "syklus" veldig rar. 9,5 uker etter fødsel, og renselsen pågikk i 6 hele uker (litt opp og ned i mengde). Så var det 5 dager uten noe før det begynte å blø/komme blodig slim igjen i noen dager. Så stoppet det. 2 uker etter så begynte jeg å blø pånytt - først blodig slim så litt ferskt. Bare såvidt på truseinnlegg, så ikke mye. Varte 1-3 dager. Så er det stopp igjen.. dette har jeg ikke opplevd før
Det forstår jeg. Har hørt at det kan være mye mer etter fødselFikk mensen tilbake igjen for 6 dager siden. Blør enda. Som en foss9 uker siden fødsel. Hadde håpet den ikke kom siden jeg begynte på minipiller for noen uker siden.
Ja det syns jeg ogDet var litt rart.

Håpe det blir mer normalt snart, sånn at en kan forstå kroppen litt bedreJa det syns jeg og![]()
Krysser fingrene for deg og at du snart er tilbake i syklus igjen så du kan prøve på nesteHåper min kommer snart også