Syklus

Du trur det ja :happy3

Ja, min er klar heldigvis❤️ Prøver å teste etter EL, me her ser det dårlig ut ennå. Trudde jeg hadde EL forrige helg, men nå er jeg veldig usikker. Tok ikke tester, men tappen var lav, myk og åpen samtidig som slim var tilstedet. Tatt g.test nå som er negativ.
Bruker du bare tester eller temper du også ? Fortsatt ingen topp/EL ?
Tror jeg hadde topp men gikk glipp av testing i det aktuelle tidsrommet. Synes det var gøy å teste igjen så skal hamstre eggløsningstester :laughing005

Bruker du bare tester eller temper du også ? Fortsatt ingen topp/EL ?
Tror jeg hadde topp men gikk glipp av testing i det aktuelle tidsrommet. Synes det var gøy å teste igjen så skal hamstre eggløsningstester :laughing005
Jeg har kun brukt tester, men gikk tom :( Må få kjøpt flere for det var gøy å teste igjen ja ❤️

Her er "syklus" veldig rar. 9,5 uker etter fødsel, og renselsen pågikk i 6 hele uker (litt opp og ned i mengde). Så var det 5 dager uten noe før det begynte å blø/komme blodig slim igjen i noen dager. Så stoppet det. 2 uker etter så begynte jeg å blø pånytt - først blodig slim så litt ferskt. Bare såvidt på truseinnlegg, så ikke mye. Varte 1-3 dager. Så er det stopp igjen.. dette har jeg ikke opplevd før

Fikk mensen tilbake igjen for 6 dager siden. Blør enda. Som en foss :arghh: 9 uker siden fødsel. Hadde håpet den ikke kom siden jeg begynte på minipiller for noen uker siden.

Her er "syklus" veldig rar. 9,5 uker etter fødsel, og renselsen pågikk i 6 hele uker (litt opp og ned i mengde). Så var det 5 dager uten noe før det begynte å blø/komme blodig slim igjen i noen dager. Så stoppet det. 2 uker etter så begynte jeg å blø pånytt - først blodig slim så litt ferskt. Bare såvidt på truseinnlegg, så ikke mye. Varte 1-3 dager. Så er det stopp igjen.. dette har jeg ikke opplevd før
Det var litt rart.

Back
Topp