Syklus etter uttak av hormonspiral

Har bestilt ny ladning med EL-tester... Har ingen anelse om jeg skal forvente eggløsning eller mensen først, så jeg får bare fortsette å teste. En måned siden uttaket av spiral idag.
 
Teststreken på eggløsningstesten begynner å bli mørkere, men vi får se om den går hele veien til positiv.. Tok en graviditetstest for moro skyld og glemte av den (For jeg tror jo ikke egentlig at jeg er gravid), så på den noen timer senere og det var en svaaak strek. Nesten garantert skygge, men tar en ny test ikveld. Fikk aldri skyggestreker på babyplan sine strimler sist gang vi prøvde, men har jo lest at flere her inne har fått det i det siste. Muligens en dårlig batch..
 
Enda en veldig svak strek på g-test ikveld.. Er rimelig sikker på at det er en skyggestrek. Jeg synes jeg skimter at den er en tanke rosa, men tror det muligens bare er ønsketenkning.. :rolleyes: Jeg har jo testet jevnt etter EL, men var tom for tester mellom 14-24. juni og hadde en liten mistanke om EL rundt 20. juni, som jeg deretter slo fra meg... Får bare ta noen tester de neste dagene og se om de blir sterkere eller forholder seg lik (=skygge).
 
Haha, denne tråden utvikler seg til å bli min egen lille dagbok :hilarious: Skulle veldig gjerne meldt meg inn i IKM-gruppe, men føler det er litt dumt når jeg er så innmari usikker på syklusen min..
 
Enda en veldig svak strek på g-test ikveld.. Er rimelig sikker på at det er en skyggestrek. Jeg synes jeg skimter at den er en tanke rosa, men tror det muligens bare er ønsketenkning.. :rolleyes: Jeg har jo testet jevnt etter EL, men var tom for tester mellom 14-24. juni og hadde en liten mistanke om EL rundt 20. juni, som jeg deretter slo fra meg... Får bare ta noen tester de neste dagene og se om de blir sterkere eller forholder seg lik (=skygge).
Så spennede:) hcg øker raskt ved graviditet, jeg har fått neg test på morgenurin og positiv på kvelden samme dag.
 
Jeg er gravid:D

Tok ut hormonspiral 3.juni, ikke hatt mensen. Rundt 17./18.juli følte jeg at jeg hadde eggløsning, pga utflod som rå eggehvite i konsistens, som Google fortalte meg kunne være eggløsningsslim. Vi har hatt sex i snitt annenhver dag, og i går fikk jeg positiv test! dagen før var testen helt hvit - men jeg følte at noe var annerledes med kroppen min så jeg fortsatte å teste.
 
Jeg er gravid:D

Tok ut hormonspiral 3.juni, ikke hatt mensen. Rundt 17./18.juli følte jeg at jeg hadde eggløsning, pga utflod som rå eggehvite i konsistens, som Google fortalte meg kunne være eggløsningsslim. Vi har hatt sex i snitt annenhver dag, og i går fikk jeg positiv test! dagen før var testen helt hvit - men jeg følte at noe var annerledes med kroppen min så jeg fortsatte å teste.

Gratulerer! :Heartred Jeg har begynt å få noen svakt positive g-tester, håper de øker i styrke! :smiley-angelic001
 
Gratulerer! :Heartred Jeg har begynt å få noen svakt positive g-tester, håper de øker i styrke! :smiley-angelic001

Takk :D <3

Håper de øker for din del :) men strek er vel strek? Jeg fikk helt blanke tester dagen før jeg testet positivt, og først i dag fikk jeg utslag på digital CB :)
 
Gravid her også! :love7 Så da skal jeg slutte og sutre over syklusen, kroppen gjorde akkurat det den skulle! :D
 
Back
Topp