Syklus etter MA.

Så godt at du har fått god oppfølging av helsetjenesten! Det fikk jeg også når jeg opplevde MA, men har skjønt at mange dessverre ikke er i samme båt :sorry: Er så dårlig gjort med MA, at ikke alt bare kan være i orden så lenge man ikke har smerter og ikke blør :arghh: Er dårlig gjort uansett, men du skjønner ❤️

Godt å lese at kroppen din har tatt det fint og at det tilsynelatende har gått fort tilbake til normalen :love017 Det er heldigvis en «seier» oppe i alt det vonde ❤️

Lykke til videre, håper neste spire sitter fort! Hyggelig hvis du oppdaterer inne på Juni-gruppa da, når den dagen kommer :shy::love2 Klem!
Så godt å høre at du også fikk god oppfølging! :Heartred Huff ja, har lest mange som har hatt skikkelig ufølsomme leger. Legen var veldig forståelsesfull mtp. sykemelding også, det satt jeg veldig stor pris på. Var tungt i tiden hvor jeg bare måtte vente på «å få avslutte svangerskapet». Legen fortalte til og med at hun hadde hatt tre spontanaborter selv, men hadde fått flere barn etter, og så ga hun meg en klem. Akkurat det jeg trengte i det øyeblikket. Hvor lang tid tok det før du ble gravid igjen etter MA?

Jeg er så enig!! Ikke en eneste ting som tydet på at noe var galt, og skikkelig falsk trygghet med den tidlige ultralyden… kommer nok til å ta flere private før den ordinære tidlige neste gang.

Det er helt sant :Heartred

Tusen takk, det skal jeg gjøre! Og lykke til med svangerskapet videre til deg:Heartred

Så godt å høre at du også fikk god oppfølging! :Heartred Huff ja, har lest mange som har hatt skikkelig ufølsomme leger. Legen var veldig forståelsesfull mtp. sykemelding også, det satt jeg veldig stor pris på. Var tungt i tiden hvor jeg bare måtte vente på «å få avslutte svangerskapet». Legen fortalte til og med at hun hadde hatt tre spontanaborter selv, men hadde fått flere barn etter, og så ga hun meg en klem. Akkurat det jeg trengte i det øyeblikket. Hvor lang tid tok det før du ble gravid igjen etter MA?

Jeg er så enig!! Ikke en eneste ting som tydet på at noe var galt, og skikkelig falsk trygghet med den tidlige ultralyden… kommer nok til å ta flere private før den ordinære tidlige neste gang.

Det er helt sant :Heartred

Tusen takk, det skal jeg gjøre! Og lykke til med svangerskapet videre til deg:Heartred
Åh, så fin lege!! Godt å høre sånne historier ❤️

Jeg hadde en menstruasjonssyklus mellom MA og når jeg ble gravid igjen :love017 Og den satt helt til termin ❤️

Tusen takk ❤️

Hei! Så trist å høre at du også har gått igjennom dette… Fikk påvist MA når jeg var på privat ultralyd i uke 8+2. Jeg gikk igjennom medisinsk abort (fikk ikke presentert noe valgalternativ, men ville uansett ha medisinsk). Den gikk heldigvis veldig «rolig» for seg uten komplikasjoner eller smerter. Fikk mensen 3,5 uker etterpå (hadde ikke eggløsning mellom aborten og første mens så fikk ikke prøvd på ny graviditet da). Nå er jeg på syklusdag 16 i første mens og fått positiv eggløsningstest, så krysser alt for ny graviditet ❤️

Lei meg for at du nå går gjennom en MA❤️:sad010Gikk gjennom en MA I uke 9+5 for en mnd siden. Fikk medisinsk abort, og gjennomførte den hjemme. Etter 20 dager tok jeg en privat ultralyd( får ikke komme inn på ultralyd på sykehuset før det er gått 4 uker) pga dårlig magefølelse og spotting; viste seg det var rester på 14mm, så da var det 4 stk cytotec i huhaen igjen da:sorry: Fikk eggløsning på CD24, er 7dpo og tror dessverre jeg venter på mens!?

Sender seg massevis av trøsteklemmer:hug013:Heartred
Så leit å høre at du også har gått igjennom en MA…. Vi var i samme termingruppe (selvom jeg ikke hadde startet å skrive enda). Krysser alt for at du har en ny voksende spire i deg nå ❤️

Back
Topp