Så godt å høre at du også fikk god oppfølging!Så godt at du har fått god oppfølging av helsetjenesten! Det fikk jeg også når jeg opplevde MA, men har skjønt at mange dessverre ikke er i samme båtEr så dårlig gjort med MA, at ikke alt bare kan være i orden så lenge man ikke har smerter og ikke blør
Er dårlig gjort uansett, men du skjønner
Godt å lese at kroppen din har tatt det fint og at det tilsynelatende har gått fort tilbake til normalenDet er heldigvis en «seier» oppe i alt det vonde
Lykke til videre, håper neste spire sitter fort! Hyggelig hvis du oppdaterer inne på Juni-gruppa da, når den dagen kommerKlem!
Huff ja, har lest mange som har hatt skikkelig ufølsomme leger. Legen var veldig forståelsesfull mtp. sykemelding også, det satt jeg veldig stor pris på. Var tungt i tiden hvor jeg bare måtte vente på «å få avslutte svangerskapet». Legen fortalte til og med at hun hadde hatt tre spontanaborter selv, men hadde fått flere barn etter, og så ga hun meg en klem. Akkurat det jeg trengte i det øyeblikket. Hvor lang tid tok det før du ble gravid igjen etter MA?Jeg er så enig!! Ikke en eneste ting som tydet på at noe var galt, og skikkelig falsk trygghet med den tidlige ultralyden… kommer nok til å ta flere private før den ordinære tidlige neste gang.
Det er helt sant

Tusen takk, det skal jeg gjøre! Og lykke til med svangerskapet videre til deg

Er så dårlig gjort med MA, at ikke alt bare kan være i orden så lenge man ikke har smerter og ikke blør
Er dårlig gjort uansett, men du skjønner
Det er heldigvis en «seier» oppe i alt det vonde 
Klem!
Gikk gjennom en MA I uke 9+5 for en mnd siden. Fikk medisinsk abort, og gjennomførte den hjemme. Etter 20 dager tok jeg en privat ultralyd( får ikke komme inn på ultralyd på sykehuset før det er gått 4 uker) pga dårlig magefølelse og spotting; viste seg det var rester på 14mm, så da var det 4 stk cytotec i huhaen igjen da