Sykemeldte eller full jobb?

Har hatt 100% svangerskapspenger siden 1 februar og var sykemeldt før det. Så har ikke jobbet så veldig mye dette svangerskapet.
 
Jeg jobber ca 70%. Men de dagene jeg er på jobb, har jeg absolutt ikke noe overskudd igjen. Jeg har slitt med influensa og kraftig forkjølelse siden 1.februar som aldri går over.
Nå har jeg begynt å få bekkenløsning og mye nedpress. Jeg skal til legen i morgen og håper det blir sykemelding. Jeg vil gjerne være frisk og i noenlunde form når babyen kommer. Har stor sjanse for at det blir prematur fødsel. Vil helst at babyen blir inne lengst mulig.
 
Jobber 100%, men må nok begynne å ta det litt med ro snart kjenner jeg. Har Karpal tunnel syndrom så hånda er helt på tur og det er litt upraktisk når jeg står og klipper hår!
 
Vært 100% sykemeldt siden midten av november. Leeenge...
Men sliter slik med kvalme og bekkenet og diverse annet så gjør at en såpass aktiv og krevende jobb hadde gjort det umulig.. Savner å jobbe men har godtatt at ting er som de er nå.
Er uansett ikke fast ansatt og vet at om jeg skulle ha begynt å jobbe igjen så hadde jeg nok ikke fått like mange vakter som før (nesten 100%) siden det er lettere å ikke gi meg de vaktene enn å gi meg tilrettelagte lister feks.. Så er ikke lysten på å risikere å stå helt uten noen vakter eller inntekt men foreløpig hadde det vært umulig å jobbe, spyr av utmattelse og smerter bare om jeg går for mye en dag... Og da er det ikke mye som skal til.
 
Jeg er i full jobb! Har hatt to ukers påske-og vinterferie, utrolig deilig. Veldig spent på hva kroppen sier nå når ferien er ferdig og det er full fres igjen. Har en veldig aktiv jobb. I tillegg skal mannen vekk i en uke :0

Kjenner kroppen er i en stadig forandring, ting blir mye tyngre for hver dag.
 
Var sykemeldt før jeg ble gravid. Har jobbet 40% siden januar, men kjenner nå at det ikke funker lenger i bhg pga bekkenet. Så her går jeg snart over til svangerskaps penger
 
Jeg var 100 % sykemeldt tre uker i februar grunnet svangerskapsmigrene, men nå er jeg tilbake i full jobb (80 % stilling). Har en person som går skulder ved skulder og det fungerer kjempebra :)
 
Jobber 100%, og har tenkt å holde ut det til jeg går ut i svangerskapspenger i uke 32 (om 4 uker). Har hyppige kynnere og mye bekkenplager, men det blir egentlig ikke så mye verre av å jobbe, så da gjør jeg det, selv om jeg blir veldig sliten i blant. Trenger virkelig helgene til å hente meg inn igjen. Var veldig sliten før påske, men fikk en hel uke påskeferie, det hjalp veldig :)
 
Jobber fullt, spent på hvor lenge deg går! Hvis tilretteleggingen fungerer bra, så håper jeg det går en god stund til:)
 
Jobber 100%, men har ikke en fysisk krevende jobb, eller barn fra før...
 
Har vært sm pga hg siden 20.nov, men begynner å jobbe 25 prosent igjen fom i morgen! Grunnen til den lave prosenten er at jeg har langvaktturnus, så det blir to vanlige arbeidsdager denne uka. Skal bli spennende å teste hva jeg er god for!
 
100% sykemeldt pga bekkenløsning og fare for for tidlig fødsel .. har tidligere født i uke 32 og 34 uten at de har funnet noen spesifikk grunn . Har en jobb der jeg går og står mesteparten av dagen ...
 
Jobber 70%. Går tidligere hjem fra jobb om dagene slik at jeg kan sove en time før middag, da fungerer jeg sånn noenlunde etterpå.
 
Är i 100% jobb, upplevde att jag blev i dåligare form av att vara stillasittande i påsk. (Blev mycket lunch- & middagsbesök). Är glad att jag klarar jobba fortfarande :)
 
Jeg ble i dag sykemeldt 60% av en 50% stilling pga bekkenløsning/låsning.. Noen som vet hvordan dette blir med tanke på betaling når jeg tidligere har jobbet ekstra ca 80-90%?
 
Jobber fremdeles 100%, men hadde første dagene vekke nå når jeg skulle jobbet alene i helgen, med vondt under beina og bekkenet, så holder jeg ikke ut veldig mye lengre.. kjedelig :(
 
Jobber fremdeles, men er sjukmeldt 60%, jobber da to halve dager og en hel dag. Fått beskjed om å roe ned og tenke på helsa pga komplikasjoner i svangerskapet.
 
Jobber 100% fortsatt :)
 
Jeg ble 100% sykemeldt denne uken, fordi jeg ikke friskner til igjen etter influensa og forkjølelse. Legen trodde jeg holdt på å bli syk igjen, så streng beskjed om å hvile. Jordmoren ser helst at jeg fortsatt blir sykemeldt frem til fødselen pga faren for prematur fødsel og summen av flere årsaker kan føre til akkurat det :(
 
Back
Topp