Sykemeldte eller full jobb?

VanessaSol

Flørter med forumet
Er for tiden i full jobb, men kjenner at det ikke går lenger. Går greit på jobb men er helt utslitt når jeg kommer hjem og sliter med å fungere resten av dagen , og sovner når 2-åringen sovner kl 19. Gjerne med klærne på! Samme i helgene. Vil bare ligge i et mørkt rom fordi jeg er så sliten. Flere som jobber fullt eller er reduserte?
 
Jeg har kastet inn håndkleet. Ikke greit for kunder meg eller babyen om jeg skulle presse meg selv, å svime av mellom hyllene:p

Hør på kroppen din! Ikke vits i å ha dårlig samvittighet om du ikke orker mer når du venter barn❤
 
100% sykemeldt. .. ganske så kjedelig! Men helt nødvendig. Kynnere og bekkenløsning :-/
 
Jeg jobber 100%. Sover en lur på sofaen når jeg kommer hjem. Før jeg tar fatt på ettermiddag og kveld. Kunne ikke holdt på sånn i lengden, men de tre siste mnd skal jeg nok klare. :)
 
Gikk over på 50% nå denne uka. Sover litt lenger om morran og drar litt tidligere fra jobb. Sover så dårlig om natta og bekkenet er så vondt - selv etter 5 timer på jobb, så er absolutt nødvendig her. Men håper på at jeg ikke trenger å gå mer ned i stilling før permisjonen :)
 
Jobber 80%, så får jeg en time i senga før det braker løs med storebror på snart 2 år. De 20% med SM har gjort underverker altså, superfornøyd med det :) så håper jeg holder ut på 80% resten av tiden :)
 
Jeg var i full jobb og prøvde å gjøre minst mulig løping osv, gikk og la meg nedpå i lunsjen, tok ekstra pauser. Hadde noen dager innimellom jeg bare måtte ta meg fri. Og gjorde minimalt etter jobb.
Men første dag etter påske var jeg helt gåen og orket ikke mer. Så ble fullt sykemeldt nå og håper jeg kommer meg. <3 hadde tenkt på det kanskje en måned først men følte meg ikke "syk nok". Be om en sykemelding, er ingen som blir fornøyd med at du sliter deg ut:)
 
Jobber 100%, men merker også at det tar litt på helsa nå. Mest i det jeg drar fra jobb, selvsagt. :) Og får migrene bare når jeg ikke er på jobb, bortsett fra en dag nå nylig hvor jeg hadde det hele natta før arbeidsdag og holdt senga dagen etter. Hvis det blir mange migrenedager fremover må jeg nok be om en aktiv sykemelding eller noe. Begynner å bli litt mange minustimer nå pga. at jeg drar litt tidligere en del dager, og det vil føles utrolig kjipt om jeg skal begynne å trekkes i lønn fordi helsa ikke strekker til.
 
Har vært 100% sykemeldt ganske lenge, klarer rett og slett ikke å jobbe.
Jeg er utslitt etter å ha gått i 5 minutter, bekkenløsning+låsning, kvalme, lav blodprosent og må sove etter omtrent all aktivitet... Det lar seg ikke kombinere med å være kontaktlærer på 1.trinn. :/ Hadde vurdert å begynne å jobbe igjen litt forrige mnd, men kiropraktoren min sa nei, og jeg kjenner det var lurt å høre på henne, for er flere ganger jeg gråter av utmattelse og smerte etter å ha vært en halvtime hos fysio bare..
 
Sykemeldt, dritt kjedelig..
 
Har egentlig en 100% stilling men siden vi ikke har barnehageplass har jeg permisjon fra deler av stillingen og jobber kun 62.79% aften vakter. Kjenner det tærer på siden vi er færre på jobb og færre sykepleiere. Har bekkenløsning og litt kynnere. Har også en gutt på 15 månedslønn skal følges opp
 
Jobber 50%, men skal bestille time hos legen å høre hva han sier.. sover veldig dårlig om natta, har så vondt i ryggen.. så jeg er kvalm, svimmel og vondt i hode hele dagen! Fungerer ikke i det hele tatt lengre.. regner med at formen er dårlig pga lite søvn..
 
Jobber 100% :) Veldig sliten for tida. Men henter meg sånn tålig inn på kvelden når storesøster er lagt, og kommer meg gjennom neste dag:) Orker ikke noe særlig sosiale greier på kveldene.
 
Er i full jobb, 107% faktisk!
 
Sykemeldt. Er desverre dårlig med muligheter for tilrettelegging på jobben og når jeg ikke klarer å holde ut en halvtime i slengen engang før jeg må legge meg nedpå, så er det ikke mulig å jobbe.
Går desverre ikke an å bare yte feks 50% i løpet av dagen.
 
Er hjemme i permisjon med med vesla på 11 mnd, veldig aktiv så føler jeg er i full jobb!
 
Er for tiden i full jobb, men kjenner at det ikke går lenger. Går greit på jobb men er helt utslitt når jeg kommer hjem og sliter med å fungere resten av dagen , og sovner når 2-åringen sovner kl 19. Gjerne med klærne på! Samme i helgene. Vil bare ligge i et mørkt rom fordi jeg er så sliten. Flere som jobber fullt eller er reduserte?

Er sykemeldt siden 6.nov. nå jobber jeg gradert og det er godt:). Sm 70 pr.
 
Det jeg sliter med er at jeg blir veldig fort sliten, får migrene, vondt i hele ryggen og bekkenet. Har også tidvis magesmerter og sikkert mer heg ikke kommer på nå. Jobber 3 halve dager i uka:)
 
Back
Topp