Sykemeldt

Lillemor89

Blir kjent med forumet
Idag ble jeg anbefalt av jordmor å sykemeldt meg! Fikk 50% sykemelding av legen i 2 uker (går ut i ferie da). Hver dag de siste to ukene har jeg ligget og sover i minst 2-3 timer etter jobb pga at jeg er så trett og sliten. Rekker ikke alltid ta matpause på jobb i tillegg til at det er en del tunge løft. Har gått ned 1kg siste uken, så derfor mente jordmor at det å få sykemelding ikke var noe å vente med. Satser på at jeg får hentet meg inn i ferien og kan jobbe 100% etterpå :) flere som er sykemeldte?

Jeg er også sykemeldt ut neste uke 5å%.. sliter med bekkenløsning samt er ofte trøtt og sliten. Er skikkelig sliten til lunchtider og har da vanskelig for å konsentrere meg om jobben. Jobber som sykepleier og har også en del tunge løft samt ugunstige arbeidssituasjoner da jeg er i hjemmesykepleien. .. satset på at 3 uker ferie hjelper:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Sykepleier på travel og tung sykehusavdeling, og sykemeldt 50% pga. bekkenløsning... Nå er jeg sykemeldt helt en ukes tid fordi kvalmen fortsatt ikke slipper taket:(

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp