Sykemeldt?

100% sykemeldt, 29 uker. Grunn: risikosvangerskap med eneggede tvillinger (de har TTTS).

har vært ute i 100% sm pga depresjon i svangerskapet. Fikk tilslutt så dårlig samvittighet og angst at det ble kontraeffekt så skal prøve 50% fremover, men har mine tvil.

Har hatt 60% svangerskapspenger siden uke 24. Pga bekken og småblødninger. Jobber to dager i uka nå, veldig godt å komme ut litt!! Men 100% som ped.leder i bhg gikk dårlig denne gangen gitt.

70 prosent sykmeldt her. Har vært det i 2 uker, er 26 uker på vei. Jeg hadde sterke kynnere og har fått migrene i svangerskapet som utløses av stress.. Så har jeg en stressende jobb og følte det var rett før jeg kollapset. Ingen energi til noe, klarte ikke stå opp.. Det går bedre nå men har dessverre dårlig samvittighet for å være sykmeldt..:(

100% sykemeldt frajanuar. Dette pga utmattelse etter mye stress :( vært veldig godt å stresse ned pg bare ta vare på meg selv og den lille.
Sniker fra august:) hva jobber du som? Jeg jobber som revisor (2.året, så er relativt ny) og jeg synes det er ufattelig stressende denne perioden vi nå går inn i med årsoppgjør og diverse. Hva gjorde at du fikk sykemelding? Jeg kjenner at det tar veldig på å hele tida stresse og ikke føle jeg presterer bra nok:(

Ble 100% SM fra idag - snart 27 uker. Bekkenløsning og null søvn :/ går til fysio men trur jeg startet der for sent :( mye vondt om dagen :/

Sniker fra august:) hva jobber du som? Jeg jobber som revisor (2.året, så er relativt ny) og jeg synes det er ufattelig stressende denne perioden vi nå går inn i med årsoppgjør og diverse. Hva gjorde at du fikk sykemelding? Jeg kjenner at det tar veldig på å hele tida stresse og ikke føle jeg presterer bra nok:(
Jobber på kontor, men 2013 var ett tøft år. Etter ett tøft år, influensa og omgangssyke var jeg så sliten. Klarte ikke spise el sove, så legen mente det var best å sykemelde meg siden jeg snart var 30 uker på vei. Som hun sa; er ikke ofte vi er gravide så måtte ta vare på meg selv og den lille. Må ha litt overskudd til våken netter også. Lytt til kroppen din:) kanskje du kan jobbe redusert, bistå de andre eller ta en liten pause. Snakk med lege/jordmor/arbeidsgiver. Lykke til:)

Har vært 100% sykemeldt siden oktober, og blir nok det resten av svangerskapet. Årsaken var kvalme og mye oppkast i starten, og med dette fulgte utmattelse, null søvn og nå migrene... Er 27+1 i dag.

Er 100 prosent sykemeldt så grunn av endel faktisk. Har prøvd jobb flere ganger for å se om jeg kunne jobbe litt. Men det er begrenset med tilrettelegging der jeg jobber, så er hjemme nå de siste månedene. Og det kjenner jeg at kroppen trenger:-)

Back
Topp