100% sykemeldt, 29 uker. Grunn: risikosvangerskap med eneggede tvillinger (de har TTTS).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra august100% sykemeldt frajanuar. Dette pga utmattelse etter mye stressvært veldig godt å stresse ned pg bare ta vare på meg selv og den lille.
Jobber på kontor, men 2013 var ett tøft år. Etter ett tøft år, influensa og omgangssyke var jeg så sliten. Klarte ikke spise el sove, så legen mente det var best å sykemelde meg siden jeg snart var 30 uker på vei. Som hun sa; er ikke ofte vi er gravide så måtte ta vare på meg selv og den lille. Må ha litt overskudd til våken netter også. Lytt til kroppen dinSniker fra augusthva jobber du som? Jeg jobber som revisor (2.året, så er relativt ny) og jeg synes det er ufattelig stressende denne perioden vi nå går inn i med årsoppgjør og diverse. Hva gjorde at du fikk sykemelding? Jeg kjenner at det tar veldig på å hele tida stresse og ikke føle jeg presterer bra nok
![]()