Sykemeldt

Kinesnora

Betatt av forumet
Da var sykemeldingen et faktum. Blir bare dårligere og dårligere. Kvalm og svimmel og ingen krefter igjen i kroppen. Spyr heldigvis ikke enda, så satser på at sykemeldingen hjelper på så jeg ikke begynner med det. For det virkelig hater jeg...


Er vi mange som er sykemeldt?
 
Ikke sykemeldt, men ville bare ønske deg god bedring og håper at kvalmen slipper taket etter hvert :)
 
Sykemeldt. Vært det i 4 uker idag, og har 3 uker fremover! :( holder på å bli gal, men er i ELENDIG form, så må bare ta tiden til hjelp!
 
Nei ikke sykemeldt her, men om kvalmen fortsetter slik den har gjort i dag, så er det mulig jeg må krype til korset :(
Ønsker deg masse god bedring :)
Du også Liol :)
 
Ikke sykmeldt, og føler meg stort sett i ok form, men enkelte morgener må jeg jobbe hardt med motivasjonen for å komme meg opp. Veldig mye trøttere, og økt søvnbehov... Lyst på noen dager i senga, men sestat t er for umoralsk :)
 
Oi, iPad retter i vei... Siste setning skulle være "ser at det er... "
 
Fikk ikke sykmelding tydeligvis, var vist ikke vanlig praksis ved legesenteret der jeg går!
 
Er utrolig sliten om dagen, men prøver å få til en avtale med sjefen om å skippe noen møter. Orker ikke tanken på å bli sykmeldt! Det har jeg ikke samvittighet for med tanke på elevene mine blant annet. Men, prøver å tenke mer på meg selv å. Er jo ikke riktig å ha dårlig samvittighet for en legetime :p
 
Sykmeldt fra i dag... kvalmen og brekningene er på plass, enda ikke skikkelig oppkast, så håper dette hjelper på å stagnere det verste.
 
Jeg er sykemeldt, men det er pga foten.. Har ødelagt et leddbånd i ankelen.. Så, blir nok sykemeldt en stund fremover...
 
jeg er ikke sykemeldt nå, men satser på å bli det etterhvert når kvalmen slår til. Jeg pleier å få skikkelig heavy kvalme når jeg er ca 8-11 uker.
 
Takk Amahel og ~lilletrille~ :) Og god bedring til dere som er dårlig. Vi får håpe på at tida går fort så det går fort over.

Ida/: Jeg tror jeg hadde satt meg ned og hulka om jeg var i dine sko. For en idiotisk ting å ikke gi ut sykemelding o_O Hvordan holder du ut på jobb?
 
Sykemeldt ut mnd her også.. Kvalme og oppkast :( måtte d gi seg snart.. God bedring jenter :)
 
ikke sykemeldt enda, men regner med å bli det etterhvert pga bekkene som alt er svært vont i min tunge jobb.... men vil prøve litt fysio først da jeg akkurat har fått vikariat å ønsker å være i jobb.(var sykemeldt hele forje svangerskap med unntak av et par mnd pga bekkenet)
 
God bedring alle som trenger det <3
 
Takk Amahel og ~lilletrille~ :) Og god bedring til dere som er dårlig. Vi får håpe på at tida går fort så det går fort over.

Ida/: Jeg tror jeg hadde satt meg ned og hulka om jeg var i dine sko. For en idiotisk ting å ikke gi ut sykemelding o_O Hvordan holder du ut på jobb?

Nei si det.. Jeg måttet ta ut egenmeldingsdager der jeg vet jeg får problemer med å jobbe! Er nattvakt/dagvakter jeg vet jeg ikke klarer å jobbe, så må jobbe aftenvaktene mine.. Får se til helga hvordan det går, men jeg blir jo kvalm med engang jeg rører på meg de dagene jeg er kvalm.. Plutselig er kvalmen borte igjen en dag.. Så avhenger jo å komme på en god dag.
 
God bedring til dere som er sykemeldte. Jeg er i relativt fin form så er foreløpig i 100% jobb. Det er grusomt vanskelig å stå opp om morgenen, men så lenge jeg ikke kaster opp skal jeg ikke klage :)
 
Back
Topp