Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legen min ville ikke gi meg det forrige gang, og jeg tror ikke jeg ville tatt det etter å ha lest om det i felleskatalogen: http://felleskatalogen.no/
ikke for å være dust eller noe men jeg trodde ikke gravide skulle ta Afipran jegPerna skrev:Legen min ville ikke gi meg det forrige gang, og jeg tror ikke jeg ville tatt det etter å ha lest om det i felleskatalogen: http://felleskatalogen.no/
Det er skal iallefall ikke tas i siste trimester, og da kan jeg ikke skjønne at det er greit i de to første heller?.
Men håper det hjelper for deg, og at du blir bedre av de.
All medisinbruk under svangerskapet skal bare taes om det er høyst nødvendig, det er så enkelt som det. Er man bare småkvalm, stå over afipran. Er det alvorlige problemer med å få i seg næring og at alt kommer opp igjen, prøv afipran..... men man skal ikek ta noe unødvendig elelr være ukritisk til det under svangerskapet. -sykepleier!mammamoren skrev:
AlliMac86 skrev:All medisinbruk under svangerskapet skal bare taes om det er høyst nødvendig, det er så enkelt som det. Er man bare småkvalm, stå over afipran. Er det alvorlige problemer med å få i seg næring og at alt kommer opp igjen, prøv afipran..... men man skal ikek ta noe unødvendig elelr være ukritisk til det under svangerskapet. -sykepleier!mammamoren skrev:
Helt enig med deg! Er selv sykepleier, og deler absolut tankegangen med deg :)
Og jammen er ikke vi på dagen like langt kommet også ;)mammamoren skrev:AlliMac86 skrev:All medisinbruk under svangerskapet skal bare taes om det er høyst nødvendig, det er så enkelt som det. Er man bare småkvalm, stå over afipran. Er det alvorlige problemer med å få i seg næring og at alt kommer opp igjen, prøv afipran..... men man skal ikek ta noe unødvendig elelr være ukritisk til det under svangerskapet. -sykepleier!mammamoren skrev:
Helt enig med deg! Er selv sykepleier, og deler absolut tankegangen med deg :)
Og jammen er ikke vi på dagen like langt kommet også ;)
Hehe.. også er vi fra Bergen begge to, ser jeg også.. ;) Dette var gøy :D