Sykemeldt - flere som jobber?

Legen måtte sykemelde meg pga eg fikk noe brunlig ja. Måtte ta det med ro. Er første gang i dette svangerskapet eg har vært sykemeldt. er bare denne uken, så er det på ann igjen på mandag på jobb :D
 
Jeg jobber. Men begynner å kjenne mer på trøtthet å at jeg blir fort sliten. Jobber både i resturant med rush ca 4-5 timer pr dag. + på en bolig med PU og rus. Så jeg begynner å kjenne på det :/
 
Jeg jobber. Men begynner å kjenne mer på trøtthet å at jeg blir fort sliten. Jobber både i resturant med rush ca 4-5 timer pr dag. + på en bolig med PU og rus. Så jeg begynner å kjenne på det :/
Har ei venninne som jobba i en sånn bolig med rus, hun måtte over på svangerskapspenger med en gang de fant ut hun var gravid?
 
Jeg fikk streng beskjed om å ta det med ro på grunn av blødninger. Ble skemeldt en uke. Heldigvis bare denne uken jeg skulle jobbe. Har stort sett fri de neste to :) kommer godt med!
 
Jeg har vert i jobb hele tiden til nå. Sist jobbet jeg 100% hele svangerskapet før jeg gikk ut i ferie med påfølgende permisjon ☺ satser på at jeg klarer det denne gangen også, selv om jeg jobber med litt større barn denne gangen. Hadde 1 åringer sist, nå har jeg 3-4 åringer ☺
 
Var sykemeldt de verste to ukene i starten, men vært på jobb etter det. Har holdt på med fagopplæring og egentlig "gjort som jeg har villet" i et par mnd. I dag jobbet jeg helt vanlig, og herregud! Takk for at det er juleferie ja :p
Jeg har fortsatt en fysisk tung jobb!
 
Jeg har ikke vært borte en eneste dag. Selv om det har vært nære på. Har vært ekstremt trøtt og veldig kvalm. Men har klart meg gjennom dagen. Men da er det sofa hele kvelden etter ungene har lagt seg
 
Jeg er student, men jobber mye i jula. Kjente det litt i uke 4 og 5 med morgenkvalme. Utenom det har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt, så glemmer nesten at jeg er gravid :s så jeg har vært på skole og jobb hele veien hittil.. (Nå burde jeg kanskje skrive bank i bordet).
 
Jobber 100% her også. Har ikke hatt en dag borte pga sykdom eller graviditet. Men jeg har jobba greit med kvalmen på jobben så jeg er utslitt når jeg kommer hjem. Sofaen blir som en himmelseng :p
 
Jeg ønsker så utrolig inderlig å være på jobb, men når du jobber på apotek og spyr mange ganger om dagen, ikke har noe særlig mulighet til dopauser\matpauser og kvalmen blir værre av stress og lukter så fungerer det dessverre ikke å jobbe i desember som er den travleste tiden på året. Jeg hater å være sykemeldt, jeg savner kollegaene mine og jeg savner å gjøre noe fornuftig.
 
Jobber 100% og har gjort det hele tiden. Kjenner nå når jeg har ferie at jeg er helt utslitt :p første dagen jeg slappet ordentlig av lå jeg et helt døgn med hodepine, det dunket sånn fra nakken at jeg våknet flere ganger i løpet av natta.

Savner formen og energien min :dead:
 
1. juledag startet det på nytt i korsryggen, etter ca 1 ukes pause. Nå har jeg heldigvis ferie frem til 4 januar, men hvis det fortsetter sånn som dette så tviler jeg på at jeg greier å dra på jobb.
Jeg har ikke greid å gjøre noe her hjemme. Det gjør vondt å stå, ligge og sitte. Kjenner jeg begynner å bli drittlei av å ikke kunne få gjort noe!
 
1. juledag startet det på nytt i korsryggen, etter ca 1 ukes pause. Nå har jeg heldigvis ferie frem til 4 januar, men hvis det fortsetter sånn som dette så tviler jeg på at jeg greier å dra på jobb.
Jeg har ikke greid å gjøre noe her hjemme. Det gjør vondt å stå, ligge og sitte. Kjenner jeg begynner å bli drittlei av å ikke kunne få gjort noe!

Hm, har du vært hos/vurdert en tur til kiropraktor? Kan være bekkenlåsning, og det kan lett fikses...
 
Hm, har du vært hos/vurdert en tur til kiropraktor? Kan være bekkenlåsning, og det kan lett fikses...
Nei, men skal gjøre noe på nyåret. Legen ga meg noen tøye øvelser sist, men de hjalp ikke en dritt. Var hos han med pappa her om dagen (vi har samme lege) og da spurte han om ryggen fortsatt var vond eller om jeg danset for han :p
Aner ikke hva det kan være, men det kom med graviditeten i hvertfall så det skal undersøkes!
 
er egentlig sykemeldt 40% pga ekstremt trøtthet fortsatt! .
men fra jeg ble sykemeldt til nå, har det kun vært 1 uke det har blitt tatt hensyn til :/
igår jobbet jeg full dag, og idag jobber jeg full dag og alene i tillegg.
er så trøtt at jeg snart ramler sammen her jeg sitter :(

TRENGER SØVN :(
håper så inderlig at dette går over snart, er 11+0 idag... men sjefen min sier jeg kan belage meg på å være slik helt til uke 16 ... så enda noen evig lange uker igjen :/
håper bare jobber tar mer hensyn mtp sykemeldingsprosenten min etter nyttår...
 
Back
Topp