Sykemeldt - flere som jobber?

Jeg har vært borte noen få dager men det er pga sykt barn :)
 
Har ikke vært borte en eneste dag pga graviditeten her heller.
 
Jeg måtte kaste inn håndkle på mandag... Sliter helt utrolig med migreneanfall og hodepine etter jeg ble gravid så jeg har konstant hodepine, svimmel og kvalme :-( men håper dette gir seg etterhvert for jeg hater å være borte fra jobb... Hvordan er din form? :)

Jeg var helt i koma de første ukene, grusomt.
Så er jeg plaget med migrene, ellers fin form!
 
Eg jobbar fulltid, og har ikkje vore vekke frå jobb. Har ikkje hatt så store plager endå, men er berre 7+6 i dag, så det kjem nok..
 
Jeg ble sykmeldt en uke i begynnelsen av svangerskapet, men det var ikke av svangerskapsmessige forhold ;) ellers har jeg vært på jobb både med trøtthet, kvalme, forkjølelse og hodepine :) føler meg ellers fin, så veldig glad for det :)
 
Jeg jobber full tid :) har kun vært dårlig i helgene, altså de dagene jeg ikke er på jobb :) kroppen fungerer bedre når jeg har noe å gjøre, håper virkelig jeg får gjort det helt frem til permisjonen, jeg trives så godt på jobb :)
 
Jobber 100%, men har brukt egenmelding 3 dager allerede :-( Kaster opp nesten hver dag på jobb, håper det gir seg snart. Er 11 uker i dag :)
 
Måtte gå hjem på mandag og var hjemme Igår, men det var pga forkjølelse/influensa..
Blei sykt dårlig i helga, men er på bedringens vei og var på jobb att idag..
Trur faktisk ikke jeg har vært så dårlig av forkjølelse før.
 
Jobber fullt og ikke vært borte en neste dag :)
Men innrømmer at hver 3 uke som jeg jobber og har 10 dager i strekk og noen 13 timers dager så blir det heftig... og kan det bli heftig fremover..

Snart jobbet 21 dager med kun 4 dager fri tilsammen pga ferie til en kollega og bytting av arbeids helg til en annen... opp 0515 hver dag og hjemme 1630...
 
Bare vært syk pga forkjølelse/influensa-sak. Men bør egentlig jobbe overtid i hele desember for å komme i mål - og det har jeg bare ikke energi til :(
 
Jeg har jobbet nesten fulltid etter at jeg ble gravid, og hittil har det gått bra. Nå er jeg nede i min normale stilling igjen - ca 60%, og det blir godt å få noen pauser innimellom. Jeg er glad formen har vært så bra at jeg har kunnet gå på jobb, men er skikkelig dårlig enkelte dager, og helt ferdig etterpå. Når jeg jobber kveld, må jeg sove litt på dagtid, for å ha overskudd til jobben.

Det går utover både hus, familie og juleforberedelser :(
 
Jeg har faktisk jobbet inn timer etter at jeg ble gravid. Men jeg har bare lette/moderate plager da, så totalt sett går det helt fint å jobbe. Jeg må imidlertid forte meg å spise noe om morgenen, ellers får jeg trang til å kaste opp før det er rukket å bli lunsjtid (men har sluppet helt unna oppkast hittil). Får også noen trøtthetsbølger nå og da, men da kan jeg legge meg i en massasjestol og lukke øynene noen minutter, og så føles ting litt bedre etterpå. Og heldigvis er det rom for å dra hjem litt tidligere på dager hvor det ikke er så mye stress, evt. kan jeg ta hjemmekontor, men sistnevnte har jeg ikke gjort etter at jeg ble gravid. Det er bare godt å vite at jeg har muligheten.
 
Jeg måtte melde meg syk i helgen. Spydde opp alt som kom inn og hodepine deluxe. Så ble sønnen min syk også, med samme symptomer som meg med oppkast og værk i kroppen. Tok tempen på han som viste feber og tok på meg bare for å sjekke om det var graviditeten eller om jeg faktisk var syk. Viste seg at jeg var syk. Så nå er vi akkurat på bedringens vei av omgangssyke. Helt grusomt har det vært. Som om jeg ikke var kvalm og spydde nok fra før. Huff.... Men skal på jobb igjen i morgen natt. Gruer meg veldig siden jeg er så kvalm og sliter med konstant hodepine, men vil prøve så lenge det går. Begge de andre svangerskapene har jeg vært sykemeldt fra ca uke 16 pga bekkenløsning og jeg håper så inderlig at jeg slipper det denne gangen. Tiden i sykemelding gikk så tregt og alt var så vondt. Skikkelig deprimerende greier. Så krysser alt jeg har for å slippe nå
 
Jeg har ikke vært borte fra jobb heller :) Men kjenner at det er utfordrende på dager der trøttheten er helt ekstrem :p I tillegg brekker jeg meg nesten daglig pga maange ubehagelige lukter, så det begynner å bli en utfordring å holde det hemmelig. Men så lenge jeg slipper å spy er jeg glad ;)
 
Nei, jeg har ikke vært borte. Heldigvis har jeg vært heldig dette svangerskapet og foruten at jeg har vært ekstremt trett og sliten har jeg vært i ganske bra form.

Føler veldig med de som sliter med kvalme, bekken og andre plager.
 
Back
Topp