Sykemeldt - flere som jobber?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Er jeg den eneste som ikke har vært borte fra jobb ene eneste dag i graviditeten?

Jeg jobber :) Det er hardt men går akkurat :)

Jeg har også jobba fulltid. Kjenner det er tungt, men håper på bedre dager snart :)

Jeg var vekk når det stod på som værst, men er tilbake igjen nå. 7 arbeidsdager til og så er det fri frem til 4.1.16. Det blir deilig det :)

Hadde jeg ikke vært i permisjon hadde jeg vært på jobb. Bortsett fra litt småkvalme og trøtthet er jeg i god form :)

Åå så eg misunne deg. Hjemme for 3-4 uka nå og er så enormt lei av å ikke vær i form!

Har ikke vært borte fra jobb en eneste dag. Og jeg sliter med ekstrem kvalme fra jeg våkner til jeg legger meg. Null matlyst og vekttap. Men har ikke samvittighet til og være borte fra jobb.

Er jeg den eneste som ikke har vært borte fra jobb ene eneste dag i graviditeten?
Jeg måtte kaste inn håndkle på mandag... Sliter helt utrolig med migreneanfall og hodepine etter jeg ble gravid så jeg har konstant hodepine, svimmel og kvalme :-( men håper dette gir seg etterhvert for jeg hater å være borte fra jobb... Hvordan er din form? :-)

Ingen dager borte, har ikke vært noe problem. Kvalmen har vært verst på kvelden for min del, så det har gått veldig greit.

Nops! Jobb 100% her også:-)

Har vært noen utrolig tunge dager innimellom og jeg er et slakt når jeg kommer hjem.

MEN, jeg elsker jobben min, om jeg er borte, er det vanskelig å leie inn vikar og jeg holder i et kjempe spennende prosjekt.

Skal fortelle sjefene mine om graviditeten i morgen og hååååper jeg får fortsette med prosjektet fram til permisjon, men med litt hjelp fra noen, slik at det ikke er krise om jeg blir syk:-)

Jeg har ikke vært borte fra jobb, men sjefen i kiosken fikk gitt bort noen få av vaktene, for jeg hadde fått så innmari mange.

Ble sykemeldt i går :( isjasnerva som er i klem. Ekstreme smerter fra venstre sete og ned til foten. Ikke alltid jeg klarer å gå. Får ikke lov å ta tungeløft så da er jobb ikke aktuellt.

Er mye kvalmere enn sist men ikke vært borte pga det. Men har hatt to kraftige forkjølelsessykdommer rett etter hverandre nå som gjør at jeg må bli hjemme. Ei jeg kjenner som ikke er gravid har og blitt skikkelig syk.

Med migrene og jevnlig oppkast ble det umulig å jobbe for meg som underviser på en ungdomsskole...kunne jeg gått på toalettet når som helst hadde jeg gått på jobb, men har ofte bare 20 min ila en hel dag der jeg har mulighet til det, så da ble det vanskelig! :(

Jobber bare to dager i uka så går veldig bra.men har andre typer plikter og opplegg de andre dagene i uka.knasker kvalmestillende og biter tenna sammen:D

Har ikke startet på jobb igjen etter permisjonen med førstemann:-). Men den gikk ut i slutten av november men så er det ferien jeg nå bruker opp:-). Så begynner på nyåret når jeg er 12 uker. Forhåpentligvis har kvalmen gitt seg til da slik det ikke blir for tungt å jobbe med det i tillegg:-)

Du er ikke alene. Jeg har vært på jobb hver dag. Jeg føler meg heldig som kan det. Har ikke vært dårlig en eneste dag, kun vært ekstremt trøtt. Har da lagt meg i 9-10 tiden for å være opplagt. Håper jeg fortsetter slik frem til permisjon.
Men jeg føler virkelig med alle dere som er så dårlige, det kan ikke være lett. :joyful:

Jeg jobber 100% + litt til selv om jeg er kvalm. Vært hardt, men det har gått :)

Back
Topp