Sykemeldt eller ikke?

har vært 50% SM siden uke14... først pga kvalme og lavt blodtrykk..nå er det pga bekkenløsning.

Blir nok fortsatt 50% Sm frem til permisjonen starter, vet at bekkenet blir verre og verre..men er glad for å komme meg ut blandt kollegaer
 
Har vært 100 prosent sykemeldt pga konstant hodepine, nå er jeg begynnt å jobbe 60 prosent. Kasta opp til uke 18, men var fortsatt på jobb. Etter det kom hodepine, så da måtte jeg hive inn håndduken. Nå er hodepinen nesten borte, men bekkenet har begynnt å krangle :/ Har virkelig vært plaget dette svangerskapet :( Sist svangerskap var jeg I full jobb, og trente helt til fødselen. Utrolig hvor stor forskjell det kan være fra svangerskap til svangerskap...
 
50% sykmeldt pga. 2 prolapser i ryggen og isjas nerven i klem. Pga. graviditeten får de ikke hjulpet meg med å sette de på plass eller smertelindring så jobber 50% og det er fordelt på 4 timer hver dag, hele uka. Jeg syntes det er deilig å jobbe litt i hvertfall og ikke bare sitte hjemme men merker på ryggen at jo større jeg blir jo værre er det å være på jobb også. Siden jeg fødte prematurt første gang så går jeg ut i 100% sykmeldig en mnd. før barsel så jeg ikke gjør noe som kan fremprovosere en ny prematurfødsel.
 
Jobber 100% og har ikke hatt sykemelding i dette svangerskapet.
Må "bli kvitt" litt ferie før jeg går i permisjon (får ikke overført mer enn 2 ferieuker til neste år). Så jeg har satt opp ferie på alle inneklemte dager og fredager de to siste månedene før jeg går ut i permisjon. Så det blir vel nesten som om jeg da jobber 80% i praksis fra slutten av april.

Det er jeg glad for, for jeg begynner å kjenne meg tom for overskudd nå, mye sliten for tiden. Men heldigvis har jeg lite smerter :) Heldig sånn.
 
Jeg er ikke sykemeldt,men jobber heller ikke fult. Jobber ca 50 % av 100%. Har svangerskapspenger! Men kjenner at d begynner å bli tungt å vært på jobb,men håper å kunne være i jobb til går ut i permisjon. Skal heldigvis ha 3uker før der!
 
Er nå 20% sykemeldt, og jobber fra 8-14 hver dag. Tilpasser det slik at jeg har 100% jobb på 80% av tiden, siden det ikke er arbeidsmengden som "tar knekken på meg", men det å sitte på den arbeidsplassen jeg har og gå på det gulvet jeg går på som gjør det :) Er fornøyd med den løsningen som er nå, og satser på at jeg og kroppen klarer å holde løpet helt til permisjonstiden setter inn :)
 
Er ikke sykemeldt..jobber i butikk og sliterveldig med bekkenet, har to barn itilleg og et hus som krever sitt så er ikke lett.
Men føler jeg ikke har råd til å bli sykemeld heller selv om det hadde hjulpet med halve dager istedet for hele. Er ganske ubrukelig etter 8 timer på jobb ca 4 dager i uken...Heldigvis ikke lenge igjen..
 
jobber  fremdeles over 100% stilling eg som frisør !!føler et stort press å bli på grunn av mangen i permisjon å noen sykemelte og lite folk på jobb..

men kjenner eg er sliten nu ,har ikke tid til noe anna en jobb for er så sliten etter at eg verken for pleia forholde eller leka med min nydelige 3 åring..
nå i helgen kjenne eg at bekkene er helt ute å går så lure på å ringe legen å få gå ned i stilling...

føle eg går på felgen men vil alle te lags vet dere men d funke ikke lengrer! men grue meg til å ta med en sykemelding på jobb for kunn slengt i tryne koffor !!!!!

ka skal man gjere ?  litt syr fra meg i kveld hehe
 
Ikke vært sykemeldt hittil og tror ikke jeg blir det heller. Skal ta ut litt feriedager fremover, samt 3-4 uker ferie før jeg går i permisjon. Det blir en fin nedtrapping og noen rolige uker i sommer før fødselen. Kjenner jo at det er mer slitsomt denne gangen med full jobb, 2 åring og hus som skal holdes. Ligger som et slakt på sofaen hver kveld etter at snuppa er i seng.
 
Jeg har vært 100% sykemeldt siden 9 mars :S var hos legen i dag og ble sykemeldt i 2 uker til. Dette er IKKE pga graviditeten, men en sjelden form for ørebetennelse/byll på innsiden av trommehinna som visstnok tar 6-10 uker for å bli bra. Fortsatt betent i dag derfor utvidet sykemelding. Graviditetsformen min har vært på topp hele tiden da :) heldigvis.
 
Nei, ikke sykmeldt. Jobber 80 %, søkte om 80 første året etter jeg kom tilbake fra permisjon med førstemann. Til vanlig jobber jeg 100 %. Er deeilig å jobbe 80 nå, fri en dag i uken. Er jo gravid med en 14 mnd gammel, så fornøyd med 80 :)
 
Jeg jobber fortsatt 100% som idrettspedagog i barnehage. Slutt på løfting av barna og ikke så mye "lek" med dem lenger, men jeg gjør andre ting for å kunne være i jobb lengst mulig. Har en del ( les: MASSE) kynnere, håper det roer seg snart. så på min jobb har vi prøvd å tilrettelegge litt, men har som plan å jobbe hvertfall ut mai:) Permisjonen starter 02.07:)
 
Back
Topp