Sykemelding

Druen29

Flørter med forumet
Maiblomstene 2020
Hei! Nå er det tungt på jobb og jeg føler jeg er mer til bry enn hjelp. Jobber i bhg, blir mye bøy og tøy! Skal til legen 12.03 og rekner med at jeg sykemelder meg 100%.
Hvordan går det med det dere?
 
Jobber også i barnehage, og er 40% sykmeldt. Kommer til å være det frem til permisjon, om ikke mere. Er så sliten, og sliter med både rygg og kynnere ☺️
 
Har vært sykmld siden uke 6 jeg... gikk over til svangerskapspenger fra januar av ...
jobber som ped.leder
 
Jeg er arbeidsledig. Jobbet litt som vikar i bhg i januar, men fikk veldig vondt i ryggen så ikke jobbet siden.
 
Jeg har jobba fullt frem til nå og har 50% sykemelding, sånn at jeg kan jobbe litt redusert de dagene bekkenet er veldig vondt. Jobber på kontor
 
Vært 100% sykemeldt siden uke 16.
Pga, kynner, nedpress, null søvn, og generelt veldig sliten.
Hadde aldri fungert i en hverdag.
 
Jeg har jobbet 100% til nå, men tenker jeg skal snakke med legen på neste kontroll ang. delvis sykemelding. Kjenner at jeg er veldig sliten, har ikke mer energi etter arbeidsdagen og sliter med mye ryggsmerter. Hadde hjulpet med en liten pause.
 
Jeg jobber som lærer, og denne uka er første uka med 20% sykemelding, fordelt på to dager :) Håper jeg har gått ned nok, men det vil vel fort vise seg. Jeg er fast bestemt på å be om mer hvis jeg fortsatt kjenner meg like sliten som jeg har vært, da jeg har presset meg for langt for lenge.
 
Jeg har vært 40% sykemeldt i et par uker. Var hos legen idag, og ble 100% sykemeldt i en uke nå, så får vi se om neste uke.
Jeg sliter med hodepine, og sover fryktelig dårlig.
Jobber på kontor, og fungerer dårlig på jobb for tiden.
Heldigvis ikke svangerskapsforgiftning.
 
Har vært 100% sykemeldt siden uke 24 pga bekkenet. Dvs i 4 uker nå. Jobber som helsefagarbeider.
Det ble for mye gåing og for høyt tempo. Klarte heller ikke alle stellene og følte at jeg var mer til bry for kollegene enn til nytte.
 
Jobber også i barnehage, og er 40% sykmeldt. Kommer til å være det frem til permisjon, om ikke mere. Er så sliten, og sliter med både rygg og kynnere ☺️

Jeg har vært 30 % sykemeldt siden januar, gått opp til 40 % nå. Men jeg har vondt etter 1 time på jobb. Alle sier til meg at vi ikke får en diplom fra jobb selvom vi sliter oss ut. Skal ha energi til babyen kommer også! Tenk på deg selv hvis du er sliten, det er lov nå! Lykke til videre :)
 
Jeg har vært 30 % sykemeldt siden januar, gått opp til 40 % nå. Men jeg har vondt etter 1 time på jobb. Alle sier til meg at vi ikke får en diplom fra jobb selvom vi sliter oss ut. Skal ha energi til babyen kommer også! Tenk på deg selv hvis du er sliten, det er lov nå! Lykke til videre :)

Jeg startet også med 30%, så endte jeg opp med en 100% i forrige uke - fikk helt sperre på mandagsmorgen og klarte ikke dra på jobb, hadde så vondt. Så avtalte vi å jobbe 60% i to uker nå også ta en ny vurdering ☺️
Helt enig. Jeg har hørt det samme, jobber i kommunal barnehage og får høre ofte at «kommunen/ingen takker deg for å slite deg ut», men så svarer jeg: «barna er takknemlige da» :laughing002 men ja, jeg er helt enig med deg. Jeg har også storesøster på 4.5 år som skal ha mammaen sin, og det motiverer mest til å roe ned for tiden ❤️

Tusen takk det samme! ☺️
 
Får svangerskapspenger pga høyrisikosvangerskap, fikk det innvilget i januar. Før det var jeg sykmeldt fra uke 14. Er sykepleier.
 
Ble 100% sykemeldt i uke 7 og var det fram til januar. Begynte igjen i 20 % og jobbet 1 dag i uken i Jan og febr. 100% sykemeldt igjen nå
Sykepleier som jobber med demente
 
Jeg er sykemeldt 70%, men skal på kontroll på mandag og da tenker jeg det blir hvertfall 80%...
 
Jeg jobber bare 50% til vanlig og det gjør jeg enda bare at nå fordeler jeg dagene mine andeledes. er i ganske god form enda men kjenner det begynner å bli tungt og at bekkene begynner å krangle mer.

Er fremdeles utsikker på om jeg har rett på sykepenger siden ingen på NAV kan svare meg på det (komplisert situsjon) så fårløbi får jeg bare holde ut. Kan ende opp med å miste ca 6000 - 7000 i mnden og dermed også mindre i foreldrepenger så jeg gjør alt for å holde ut så lenge jeg kan.
 
Jeg jobber bare 50% til vanlig og det gjør jeg enda bare at nå fordeler jeg dagene mine andeledes. er i ganske god form enda men kjenner det begynner å bli tungt og at bekkene begynner å krangle mer.

Er fremdeles utsikker på om jeg har rett på sykepenger siden ingen på NAV kan svare meg på det (komplisert situsjon) så fårløbi får jeg bare holde ut. Kan ende opp med å miste ca 6000 - 7000 i mnden og dermed også mindre i foreldrepenger så jeg gjør alt for å holde ut så lenge jeg kan.

Off, vanskelig situasjon. Men bra du holder ut!!
 
Jobber også som barnehagelærer, har jobbet fullt frem til igår, da fikk jeg 40% sykemelding fra legen. Begynte å bli tungt, og følte meg helt utslitt, og med en på 4.5år hjemme så sa kroppen stopp. Å jobbe 3 dager i uken tror jeg skal gå bra:happy:
 
Back
Topp