Sykemelding

Druen29

Flørter med forumet
Maiblomstene 2020
Hei! Nå er det tungt på jobb og jeg føler jeg er mer til bry enn hjelp. Jobber i bhg, blir mye bøy og tøy! Skal til legen 12.03 og rekner med at jeg sykemelder meg 100%.
Hvordan går det med det dere?
 
Jobber også i barnehage, og er 40% sykmeldt. Kommer til å være det frem til permisjon, om ikke mere. Er så sliten, og sliter med både rygg og kynnere ☺️
 
Har vært sykmld siden uke 6 jeg... gikk over til svangerskapspenger fra januar av ...
jobber som ped.leder
 
Jeg er arbeidsledig. Jobbet litt som vikar i bhg i januar, men fikk veldig vondt i ryggen så ikke jobbet siden.
 
Jeg har jobba fullt frem til nå og har 50% sykemelding, sånn at jeg kan jobbe litt redusert de dagene bekkenet er veldig vondt. Jobber på kontor
 
Vært 100% sykemeldt siden uke 16.
Pga, kynner, nedpress, null søvn, og generelt veldig sliten.
Hadde aldri fungert i en hverdag.
 
Jeg har jobbet 100% til nå, men tenker jeg skal snakke med legen på neste kontroll ang. delvis sykemelding. Kjenner at jeg er veldig sliten, har ikke mer energi etter arbeidsdagen og sliter med mye ryggsmerter. Hadde hjulpet med en liten pause.
 
Jeg jobber som lærer, og denne uka er første uka med 20% sykemelding, fordelt på to dager :) Håper jeg har gått ned nok, men det vil vel fort vise seg. Jeg er fast bestemt på å be om mer hvis jeg fortsatt kjenner meg like sliten som jeg har vært, da jeg har presset meg for langt for lenge.
 
Jeg har vært 40% sykemeldt i et par uker. Var hos legen idag, og ble 100% sykemeldt i en uke nå, så får vi se om neste uke.
Jeg sliter med hodepine, og sover fryktelig dårlig.
Jobber på kontor, og fungerer dårlig på jobb for tiden.
Heldigvis ikke svangerskapsforgiftning.
 
Har vært 100% sykemeldt siden uke 24 pga bekkenet. Dvs i 4 uker nå. Jobber som helsefagarbeider.
Det ble for mye gåing og for høyt tempo. Klarte heller ikke alle stellene og følte at jeg var mer til bry for kollegene enn til nytte.