Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber også i barnehage, og er 40% sykmeldt. Kommer til å være det frem til permisjon, om ikke mere. Er så sliten, og sliter med både rygg og kynnere
Jeg har vært 30 % sykemeldt siden januar, gått opp til 40 % nå. Men jeg har vondt etter 1 time på jobb. Alle sier til meg at vi ikke får en diplom fra jobb selvom vi sliter oss ut. Skal ha energi til babyen kommer også! Tenk på deg selv hvis du er sliten, det er lov nå! Lykke til videre
Jeg jobber bare 50% til vanlig og det gjør jeg enda bare at nå fordeler jeg dagene mine andeledes. er i ganske god form enda men kjenner det begynner å bli tungt og at bekkene begynner å krangle mer.
Er fremdeles utsikker på om jeg har rett på sykepenger siden ingen på NAV kan svare meg på det (komplisert situsjon) så fårløbi får jeg bare holde ut. Kan ende opp med å miste ca 6000 - 7000 i mnden og dermed også mindre i foreldrepenger så jeg gjør alt for å holde ut så lenge jeg kan.