Sykemelding :/

Det er jo mulig å få en gradert sykemelding om du klarer å jobbe noe:)
Ja, det er sant. Håper å unngå det også. Da blir det om mulig enda flere spørsmål
 
Alle dere som sier dere har hyperemesis, er det legen som har sagt det eller du selv? Høres rart ut med diagnosen hyperemesis uten oppkast eller stor vektnedgang. Hyperemesis er faktisk en sjelden tilstand. Rart nesten alle her har eller har hatt :p
Fått diagnosen av legen. Har gått ned 4% på halvannen uke.
 
Var og snakket med sjefen idag ang. tilrettelegging da jeg sliter med og sove etter nattevaktene. Han sa det kanskje ble litt vanskelig med dag/kveld, da det også kræsjer med jobben til samboeren. Så jeg har fått forlenget sykmelding fram til jeg skal på første kontroll 22 des. Så får jeg heller søke om svangerskapspenger om de ikke finner noe annet til meg :)
 
Er dessverre sykmeldt pga kvalme og trøtthet. Har kontorjobb, men ikke sjans til å sitte oppreist lenge av ganga. Håper å bli bedre snart, for jeg savner virkelig å jobbe. Har ikke en sånn jobb at jeg kan jobbe mye hjemmefra, da jeg mangler tilgang til systemer og andre ting for å kunne gjøre jobben skikkelig, hadde det vært mulig hjemmefra kunne jeg klart litt.
 
Back
Topp