Sykemelding

Mamma til A

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Noen som er sykemeldt her? Evt hvor lenge tenker dere å være sykemeldt?


❤️venter mitt første ❤️
 
Ikke enda, vet ikke om jeg kommer til å bli det heller.. er uansett ikke opp til meg.
Nå slutter jeg i juni da, siden vi flytter, så etter det har jeg i så fall permisjon frem til minsten begynner i bhg..

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen
 
Jeg skal til jordmor på tirsdag 29/4 og da skal vi søke om svangerskapspenger. Det er for de som ikke er syke, men som har en tung og krevende jobb slik at det kan være fare for fosteret om mor er i jobb som gravid.


❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
 
Hva jobber du med? De som jobber med kjemikalier og røntgen osv får vel og sv.sk.penger pga faren.

Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen
Jeg er elektriker


❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
 
Mulig jeg og må gå på svangerskapspenger :) må ta kontakt med jordmor og høre med hva hun mener!

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

<3 Spire Januar 2015 <3
 
Mulig jeg og må gå på svangerskapspenger :) må ta kontakt med jordmor og høre med hva hun mener!

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

<3 Spire Januar 2015 <3
Hva jobber du med?


❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
 
Hva jobber du med?


❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Jobber i ambulansen. Mye tunge løft, døgn/nattevakter, stress, utagerende pasienter m.m.
Gruer meg litt til helga. Bor i samme leilighet med andre mannfolk i 48timer.. Har ikke lyst til å si noe enda :/ får håpe formen er fin :D :p

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

<3 Spire Januar 2015 <3
 
Jeg har mistet 3 ganger tidligere, og alle de gangene startet blødningen mens jeg var på jobb. Jeg er selger på Elkjøp, men en god del ansvar, mye løping frem og tilbake, opp og ned trapper, flytte på esker og div. I tillegg må jeg stå i 8 timer. Min svigermor mener at jeg må være hjemme de 3 første mnd. Ellers kommer jeg til å miste igjen :( hva synes dere?


❤️venter mitt første ❤️
 
Det er ikke sikkert det har noen sammenheng, men sannsynligheten er jo der, absolutt.. Jeg mener jeg fikk infarkter i morkaken pga stress på jobb forrige gang, som igjen førte til vekstavvik og prematur fødsel.. Du må nok gjøre det du føler blir best for deg, er det og ikke jobbe de første 3 mnd (eller lenger) så kjør på! :)

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen
 
Jobber i ambulansen. Mye tunge løft, døgn/nattevakter, stress, utagerende pasienter m.m.
Gruer meg litt til helga. Bor i samme leilighet med andre mannfolk i 48timer.. Har ikke lyst til å si noe enda :/ får håpe formen er fin :D :p

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

<3 Spire Januar 2015 <3
Du får garantert svangerskapspenger og har vel også godt grunnlag for sykemelding frem til søknaden blir sendt.


❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
 
Back
Topp