Sykemelding..

Da slenger jeg meg med på "de sykemeldte" jeg også. 60% fram til 27/1. Liiiiite populært på jobb. Det blir jo ikke leid inn noen vikarer eller noe. Så blir jo bare ekstra jobb på de andre, i tillegg til overtid pga årsoppgjør.
Men slik er det vel bare når det er unge jenter på jobb, slikt skjer. Vet ikke helt hvordan jeg skal legge opp dagene enda. Men blir nok at jeg jobber fra morgenen av og til feks 12. Er jo helt skutt etter noen timer våken. Blir iallefall godt å få slappet litt av i litt roligere tempo. Kjenner jo at jeg ikke er i god form.


Hva jobber du som? Jeg jobber som revisor og gruer meg rett som det er veldig til overtida setter inn for fult. Kan ikke fatte hvordan det skal gå, så sliten som jeg er nå...
 
Du kan be legen din skrive at det er godt for deg å dra et tur utenlands.. er ikke problem å dra utenlands så lenge legen sier det er ok... men viktig at det står på sykemeldingen tilfelle det skjer noe..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sykemeldt til midt januar. Føles som nederlag, vil gjerne jobbe... Aldri vært sykemeldt før, og tenker mye på de andre på jobb.... Håper jeg får tilbake kreftene fort og at kvalmen avtar. Er det noen som har fått aktiv sykemelding? Tenker kanskje det er løsningen hvis jeg ikke blir bedre.
 
Trenger de å vite at du skal til Østerrike da?

Har vært inne på tanken med å ikke si noe men det er typisk at noen tagger meg på fb eller noe.... Å tenk hvis NAV finner det ut da kan jeg miste retten på sykepenger :( så jeg tørr ikke!
Vi får se hva legen sier over helga, har en grei lege så kansje det ordner seg :)

Jeg må og bli litt bedre i form enn jeg har vært de siste dagene....
 
Har vært inne på tanken med å ikke si noe men det er typisk at noen tagger meg på fb eller noe.... Å tenk hvis NAV finner det ut da kan jeg miste retten på sykepenger :( så jeg tørr ikke!
Vi får se hva legen sier over helga, har en grei lege så kansje det ordner seg :)

Jeg må og bli litt bedre i form enn jeg har vært de siste dagene....

Du kan vel bare be om friskmelding for de dagene du skal reise vel?
 
Hva jobber du som? Jeg jobber som revisor og gruer meg rett som det er veldig til overtida setter inn for fult. Kan ikke fatte hvordan det skal gå, så sliten som jeg er nå...

Regnskapsfører, og tar årsoppgjøret ja..så er jo ikke bare å få inn en vikar heller. Jeg heller klarer ikke å forestille meg å skulle jobbe 12t dager. Får bare håpe at det går over i 2 trimester.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg er sykemeldt ut neste uke. Mest fordi jeg ikke tåler ekle lukter på sykehjemmet :)
 
Regnskapsfører, og tar årsoppgjøret ja..så er jo ikke bare å få inn en vikar heller. Jeg heller klarer ikke å forestille meg å skulle jobbe 12t dager. Får bare håpe at det går over i 2 trimester.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja vi får håpe på det! Litt godt å vite at det er andre i sanne situasjon som meg:)
 
Jeg har vært 100 % sykemeldt siden 23. november. Er mer eller mindre konstant kvalm og fryktelig trøtt, noe som ikke passer så godt sammen med det å være lærer. Håper på bedring snart slik at jeg kan begynne å jobbe litt i hvertfall, men det tar tid...
 
Jeg tror jeg også skal slenge inn håndkleet og snakke med lege om sykemelding. Jobber på kiosk der vi også har "dagens" hver dag, ball middag på torsdager og buffet søndager samt catering. Tenk alle luktene da.... I tillegg til alle kundene som stinker både røyk, parfyme og det værste BONDEGÅRD!!! Er der mye alene så er ikke bare å løpe på do om jeg blir dårlig. Har kastet opp flere ganger i dag så tar ikke sjangs på å jobbe i morgen.
 
sniker fra juni forum =) er også sykemeldt i 2 uker til å begynne med pga blødninger. Merker at kroppen har roet seg veldig etter jeg ble sykemeldt da jeg jobber i barnehage med mye løfting osv. er usikker på om jeg skal sykemelde meg videre, men har jo merket at kroppen har tatt nytte av det så vi får se til neste uke om jeg fortsetter eller drar på jobb igen. Ingen vits i å ha dårlig samvittighet, vi gjør jo vårt livs viktigste jobb, nemlig å skape ett barn! Det skal vi ikke ha dårlig samvittighet for. Heller nyt og ikke stress. :D
 
Jeg har vært sykemeldt 100% pga kvalme siden 5. desember, og er nok sykemeldt ut neste uke hvertfall. Det er ikke lett når man kaster opp flere ganger om dagen, blir svimmel av å stå og sliten av å gå fra sofaen til badet..
 
Back
Topp