Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jeg ikke skrev at jobben _ikke_betaler for mammapermen.. Så med tanke på det, så blir det kjip feriepengeutbetaling i 2016 (blir ikke SÅ ille da, men mangler vel 1 mnd eller så med opptjening da). 2017 derimot..det blir verre.
Om jobben din betaler deg sykepengene for det du er sykemeldt nå, og at du ikke får de direkte fra NAV - så mener jeg du opparbeider det feriepenger.
Må snakke med sjefen min ang detteSå fremt du får sykepengene dine direkte betalt ut fra NAV da, får du penger av arbeidsgiver og de får igjen av NAV så skal du tjene opp feriepenger.
Aha! Da skjønner jeg. Visste om det med feriepenger fra permisjonstiden men ikke med sykepenger.
Heldigvis sjekket jeg dette når jeg fikk kontrakt med jobben. Visste jo at jeg skulle få barn i løpet av tiden jeg jobbet der. Jeg er heldig og får alt derifra og tapet ingenting. I tillegg får jeg lønn over 6G dekket så alt blir som normalt.
Vi burde generelt vært flinkere til å lære jenter hva man skal se etter i arbeidskontrakter rundt permisjoner synes jeg. Kjedelig å måtte finne ut alt selv i ettertid..
jeg fikk igjen i år, så håper jeg får enda mer igjen på skatten neste år? vi kjøpte i juni, så blir jo enda mer renter å få igjen neste år, eller tenker jeg helt feil nå?Enten øke skatten og få igjen der eller prøve å legge av litt og litt hver måned
ja da er du heldig !Her forskutterer arbeidsplassen både sykepenger og foreldrepenger, så ser meg veldig heldig.
Veldig mange som får baksmell etter de har vært foreldrepermisjon. Du får passe på at du betaler nok skatt av foreldrepengene. ☺jeg fikk igjen i år, så håper jeg får enda mer igjen på skatten neste år? vi kjøpte i juni, så blir jo enda mer renter å få igjen neste år, eller tenker jeg helt feil nå?
Håper samboeren kan få en bedre jobb, så skal det ikke være noe problem for oss. men ting tar tid -.-!!