*bolledei*
Elsker forumet
Kvalmen har kommet litt å litt, ikke vært noe stor plage for meg. Men nå siste dagene har den tatt seg skikkelig opp. Jeg jobber på sykehus, mage tarm avd å da av alle ting. Nok av lukter og ekle ting å drive med. Å kjenner nå at det stoppet helt opp. 9 vakter igjen til ferie, men lege time i morgen. Jeg har 20 % stiling som er min, å 55 % som er et vikariat ut august, som jeg skal få gå i ut året
Men ikke fått noe ny kontrakt. Hadde tenkt å si i fra om at jeg er gravid da jeg kom tilbake fra ferie for da er jeg i uke 12. Men tror ikke jeg klarer mere. Kan vel se langt etter ny kontrakt om jeg kommer med sykemelding å sier jeg er gravid i morgen :/ så mye fravær på jobb nå, så sjefen får vel hjerteinfarkt om jeg å kommer med sykemelding. What to do ? Er jo så avhengig av å jobbe i forhold til perm penger å......
♥9 November 2009♥
♡9 Februar 2014 ♡
Men ikke fått noe ny kontrakt. Hadde tenkt å si i fra om at jeg er gravid da jeg kom tilbake fra ferie for da er jeg i uke 12. Men tror ikke jeg klarer mere. Kan vel se langt etter ny kontrakt om jeg kommer med sykemelding å sier jeg er gravid i morgen :/ så mye fravær på jobb nå, så sjefen får vel hjerteinfarkt om jeg å kommer med sykemelding. What to do ? Er jo så avhengig av å jobbe i forhold til perm penger å......
♥9 November 2009♥
♡9 Februar 2014 ♡