Sykehusklær?

Steph87

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Mulig dette er helt på trynet å lure på, men hva ønsker du/foretrekker du å ha på deg når du føder? Har du med egne klær (evt hva), føder du uten en tråd eller blir det den eminente sykehusskjorta? :)
 
Her tenker jeg det blir sykehusskjorta ;) ikke naken iallefall.. Har med en sykt god nattkjole med knapper fremme og ammesingletter også da, men tenker ikke å grise dem til under fødsel!
 
Med førstemann mener jeg å huske det ble sykehusskjorte. Laaang fødsel! Nr 2 kom som en rakett, så der ble det den t-skjorta jeg hadde på når vi kom inn. Tar det som det kommer nå med nr 3, men er forberedt på at det kan gå fort - og da rekker jeg vel ikke skifte uansett.
 
Har lyst på en nattkjole med knepping.. Hvor kjøpte du din? :)
 
Hm, med første hadde jeg på sykehusskjorte fra jeg ble undersøkt med ctg fordi det var praktisk. Hadde buksene mine på helt til de sjekket åpning og det var 6-7 cm. Ullsokker hadde jeg under hele fødsel, frøs som bare det.
Med andre hadde jeg mine klær til jeg skulle i badekaret. Endte med å føde naken rett etter at jeg kom fra badekaret. Tenkte ikke på hva jeg hadde på meg i det hele tatt der og da. Helt andre ting å tenke på. Etter å ha født måtte jeg ta på egne klær igjen før jeg ble sendt på barselhotell. Så dermed ble sykehusskjorta lite brukt.
 
Tenke å klè meg lett når me reise te sjukehuset, ( gravid-tights , singlet og ein cardigan) Ser for meg å bytta te sjukehusklèr ettekvart men tar da so da komme. ☺️
 
Har lyst på en nattkjole med knepping.. Hvor kjøpte du din? :)

Kjøpte den på Bikbok faktisk, rett før jul :) lys rosa, tynt, strechy og kjempemykt stoff. Ser ut som knappene skal sprenge nåda med magen, men regner med magen går litt ned etter fødsel ;) den er faktisk helt magisk god på!
 
Sykehusskjorta som før regner jeg med:) Behagelig å ha på å ikke minst så blir en svett og klam og får en nyfødt bebis oppå med enten talg eller blod osv på seg så er det rimelig greit å bare hive den til vask etterpå og vite den ikke er min;)
 
Badet naken, kom opp fra badekaret og tok på meg sykehusskjorta. Den ble åpnet ganske kjapt for jeg ble så varm når jeg skulle presse... Så nesten helt naken da :) Brydde meg ikke i hele tatt :)
 
Måtte ha på sykehus skjorte jeg :p
Klæra hev jeg foresten av meg fordi det ble så varmt hadde lang collage genser og tights først ( sist gang )
 
brukte sykehusskjorta med de 2 andre... Den dekker liksom litt mer enn å stå med bare singlett på :p
 
Jeg har brukt sykehusskjorte under begge fødslene, så regner med jeg gjør det denne gangen også, hvis jeg rekker å skifte ;)
 
Etter min fødsel på fredag vil jeg absolutt anbefale sykehusskjorte. Jeg måtte ha CTG registrering på hele tiden pga tidligere keisersnitt, pluss at jeg ville ha barnet rett opp til meg etter hun var ute. Og da ble det mye talg og klin over alt :)
 
Hvis jeg får badekar så blir det naken når jeg ligger oppi der, også kler jeg på meg sykehusskjorte når jeg skal opp i senga. På barsel bruker jeg egne klær. :)
 
Kommer til å bruke sykehusskjorta siden jeg må ligge til registrering hele tiden så greit med noe lettvint :)
 
Jeg kjenner at jeg egentlig ikke har lyst til å ha på meg sykehusskjorte, vil ha på en egen god genser... Men litt dumt kanskje.... ?
 
Back
Topp