frutrymbo
Betatt av forumet
Blæææ. Fikk skikkelige smerter i magen etter jeg hentet lillemor i barnehagen. Kom meg hjem og gikk litt over da jeg lå på magen. Gikk på do og tisset, og stilte meg så opp for å trekke opp, og så da friskt blod i doskåla. Fikk litt panikk og tørket meg i skjeden, men det var (heldigvis?) ikke der blodet hadde kommet fra. Var fra endetarmen. Skikkelig spesielt. Ringte legevakta, da smertene ikke avtok, men ble sterkere, og fikk beskjed om å komme en tur for sjekk. Leverte lillemor til naboen (pedagogisk leder i barnehagen) og tok med mannen min i drosjen. Kom oss dit og ble sendt på undersøkelser med en gang. Ingen ting har slått ut positivt, foruten blod i avføringen. Sterke smerter kun når jeg står, ingen når jeg ligger. Skikkelig rare greier. Ble sendt til akuttmottaket på Ullevål, hvor jeg nå jeg ligget i to timer (alene, siden mannen dro hjem for å ta seg av datteren vår) og ventet på GU og UL (de vil sjekke bla at babyen ligger i livmoren). Men gyn er i operasjon, så aner ikke hvor lang tid det tar. Håper de kommer snart. Legene sa jeg nok måtte være på observasjon i natt uansett hva som skjer. Will keep you updated!