karolineth To små hjertegull i magen <3 5 Aug 2014 #41 Lilla Gumman skrev: Stemmer i... Purelan er gull på tørre lepper!! Men anbefaler å ha med selv, jeg fikk det i alle fall ikke på sykehuset sist..... Klikk for å utvide … Da skal jeg pakke den med i bagen har lest at man kan bruke purelan til såre babyrumper også, stemmer det? Sent from my iPhone using BV Forum
Lilla Gumman skrev: Stemmer i... Purelan er gull på tørre lepper!! Men anbefaler å ha med selv, jeg fikk det i alle fall ikke på sykehuset sist..... Klikk for å utvide … Da skal jeg pakke den med i bagen har lest at man kan bruke purelan til såre babyrumper også, stemmer det? Sent from my iPhone using BV Forum
L Lilla Gumman Forumet er livet Septembermødre <3 Septemberlykke 2016 6 Aug 2014 #42 karolineth skrev: Da skal jeg pakke den med i bagen har lest at man kan bruke purelan til såre babyrumper også, stemmer det? Sent from my iPhone using BV Forum Klikk for å utvide … Det stemmer... Selv foretrekker jeg inotyol til den bruken, men purelan er mitt andrevalg.....
karolineth skrev: Da skal jeg pakke den med i bagen har lest at man kan bruke purelan til såre babyrumper også, stemmer det? Sent from my iPhone using BV Forum Klikk for å utvide … Det stemmer... Selv foretrekker jeg inotyol til den bruken, men purelan er mitt andrevalg.....