gutt09jente11
Forumet er livet
Paracet for etterrier, slipper å mase om det til personalet. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller Naproxen... Var det jeg fikk av jordmor sist gang. Den skal ha bra effekt mot slike smerter (brukes jo mot menssmerter) og ifølge han som tok imot junior var det ikke noe særlig å bruke paracet rett etterpå om man er sydd i alle fall, da paracet ofte gir hard mage (aner ikke om det stemmer, men var den beskjeden jeg fikk på føden sist).Paracet for etterrier, slipper å mase om det til personalet.![]()
Har du fått noe mer rier eller holder tvillingene seg inne?Om to dager er jeg 31 uker på vei med tvillingene og har allerede vært innlagt to ganger på sykehuset pga rier, så tenker at det ikke er så veldig lenge igjen før de melder sin ankomst. Jeg har nå begynt å pakke sykehusbagen, men er veldig usikker. Har søkt på nett å tatt litt ut fra det.
Morgenkåpe
Sokker
Truser
Singletter
Gensere
Bukser
Ammebh
Innesko
Sjampo og balsam
Kroppsåpe og intimsåpe
Fuktighetskrem til både kropp og ansikt
Tannbørste og tannkrem
Hårstrikk, spenner og børst
Deodorant
Sminkeservietter
Q-tips
2 greit store håndklær
Drikkeflaske
Snacks til fødselen (energidrikk, nøtter osv)
Ammeinnlegg
Notatbok + penn
Mobil + lader
Helsekort
Har pakket noen klær til tvillingene i stelleveska, ønsker å bruke litt av vårt eget
Er det noe dere har å tilføye eventuelt noe dere ikke tror jeg kommer til å få bruk for ?
har ikke hatt noen rier, men veldig mye kynnere og murringer i mage/rygg. i tillegg har jeg hatt vondt i skambenet, lysken og puppene har vært spreeengt enkelte dager!Har du fått noe mer rier eller holder tvillingene seg inne?![]()
er det noe spesielt du anbefaler til leppene? jeg reagerer på veldig mange 'skjønnhetsprodukter' så er litt usikker på hva jeg skal prøveFuktighet til lepper og kamera er det eneste jeg savner fra listen sånn i farten
Sent from my iPhone using BV Forum
får man ikke purelan på sykehuset?Den er ett must!! Hadde ikke klart meg uten den salva.Og så er den fin å bruke på såre lepper og såre romper på babyen.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
fant ingen, men fant heldigvis noen på H&MSamme gjorde eg, (kjøpte på Cubus) og eg trur eg såg det var noken igjen her om dagen. Dei er veldig behagelige også, og lette og ha påSå om du er kjapp kanskje det er noken igjen i din nærmeste Cubus butikk
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Godt det dafant ingen, men fant heldigvis noen på H&Mtror kanskje jeg har pakket med meg litt mye klær (har pakket litt om), men er forberedt på å måtte være på sykehuset leeenge!
Regner med at tvillingene kommer en god stund før termin, så da må vi vell være en stund på sykehuset. Tror ikke det er snakk om lang tid før de melder sin ankomst siden de har vært påtur ut to ganger tidligere!Godt det da
Er det eng grunn til at du er forberedt på det? Noke som har skjedd?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Regner med at tvillingene kommer en god stund før termin, så da må vi vell være en stund på sykehuset. Tror ikke det er snakk om lang tid før de melder sin ankomst siden de har vært påtur ut to ganger tidligere!
Burt's bees skal være et merke som er "trygt" i forhold til ingredienser. EOS også tror jeg. Akkurat leppene mine er ikke så kresne, så kan jo ikke love at du ikke reagerer på demer det noe spesielt du anbefaler til leppene? jeg reagerer på veldig mange 'skjønnhetsprodukter' så er litt usikker på hva jeg skal prøve![]()
Skal teste utBurt's bees skal være et merke som er "trygt" i forhold til ingredienser. EOS også tror jeg. Akkurat leppene mine er ikke så kresne, så kan jo ikke love at du ikke reagerer på demBurt's Bees finner du på enkelte apotek i alle fall
33 uker kl. 2400Hvor langt har du kommet nå? Hold oss oppdatert![]()
Burt's bees skal være et merke som er "trygt" i forhold til ingredienser. EOS også tror jeg. Akkurat leppene mine er ikke så kresne, så kan jo ikke love at du ikke reagerer på demBurt's Bees finner du på enkelte apotek i alle fall
Burt's Bees dyretester ikkeBurt's bees skal være et merke som er "trygt" i forhold til ingredienser. EOS også tror jeg. Akkurat leppene mine er ikke så kresne, så kan jo ikke love at du ikke reagerer på demBurt's Bees finner du på enkelte apotek i alle fall
Stort pluss!!Burt's Bees dyretester ikkeyay!
Sent from my iPad using BV Forum
Skal gå meg en liten runde i butikkene å seJeg har også vært veldig fornøyd med burts bees leppepomadeSer de selger merket i en del babybutikker i tillegg til apoteker
Takk for tipsetDu kan bruke Purelan på leppene også!![]()
Stemmer i... Purelan er gull på tørre lepper!!Takk for tipset![]()