Sykehusbagen ??

Paracet for etterrier, slipper å mase om det til personalet. :)
Eller Naproxen... Var det jeg fikk av jordmor sist gang. Den skal ha bra effekt mot slike smerter (brukes jo mot menssmerter) og ifølge han som tok imot junior var det ikke noe særlig å bruke paracet rett etterpå om man er sydd i alle fall, da paracet ofte gir hard mage (aner ikke om det stemmer, men var den beskjeden jeg fikk på føden sist).

Om to dager er jeg 31 uker på vei med tvillingene og har allerede vært innlagt to ganger på sykehuset pga rier, så tenker at det ikke er så veldig lenge igjen før de melder sin ankomst. Jeg har nå begynt å pakke sykehusbagen, men er veldig usikker. Har søkt på nett å tatt litt ut fra det.

Morgenkåpe
Sokker
Truser
Singletter
Gensere
Bukser
Ammebh
Innesko
Sjampo og balsam
Kroppsåpe og intimsåpe
Fuktighetskrem til både kropp og ansikt
Tannbørste og tannkrem
Hårstrikk, spenner og børst
Deodorant
Sminkeservietter
Q-tips
2 greit store håndklær
Drikkeflaske
Snacks til fødselen (energidrikk, nøtter osv)
Ammeinnlegg
Notatbok + penn
Mobil + lader
Helsekort

Har pakket noen klær til tvillingene i stelleveska, ønsker å bruke litt av vårt eget :)
Er det noe dere har å tilføye eventuelt noe dere ikke tror jeg kommer til å få bruk for ?
Har du fått noe mer rier eller holder tvillingene seg inne?:)

Fuktighet til lepper og kamera er det eneste jeg savner fra listen sånn i farten :)

Sent from my iPhone using BV Forum
er det noe spesielt du anbefaler til leppene? jeg reagerer på veldig mange 'skjønnhetsprodukter' så er litt usikker på hva jeg skal prøve :(

Samme gjorde eg, (kjøpte på Cubus) og eg trur eg såg det var noken igjen her om dagen. Dei er veldig behagelige også, og lette og ha på:) Så om du er kjapp kanskje det er noken igjen i din nærmeste Cubus butikk :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
fant ingen, men fant heldigvis noen på H&M :) tror kanskje jeg har pakket med meg litt mye klær (har pakket litt om), men er forberedt på å måtte være på sykehuset leeenge!

fant ingen, men fant heldigvis noen på H&M :) tror kanskje jeg har pakket med meg litt mye klær (har pakket litt om), men er forberedt på å måtte være på sykehuset leeenge!
Godt det da :)
Er det eng grunn til at du er forberedt på det? Noke som har skjedd? :)

Godt det da :)
Er det eng grunn til at du er forberedt på det? Noke som har skjedd? :)

Regner med at tvillingene kommer en god stund før termin, så da må vi vell være en stund på sykehuset. Tror ikke det er snakk om lang tid før de melder sin ankomst siden de har vært påtur ut to ganger tidligere! :(

Regner med at tvillingene kommer en god stund før termin, så da må vi vell være en stund på sykehuset. Tror ikke det er snakk om lang tid før de melder sin ankomst siden de har vært påtur ut to ganger tidligere! :(

Hvor langt har du kommet nå? Hold oss oppdatert :)

er det noe spesielt du anbefaler til leppene? jeg reagerer på veldig mange 'skjønnhetsprodukter' så er litt usikker på hva jeg skal prøve :(
Burt's bees skal være et merke som er "trygt" i forhold til ingredienser. EOS også tror jeg. Akkurat leppene mine er ikke så kresne, så kan jo ikke love at du ikke reagerer på dem :) Burt's Bees finner du på enkelte apotek i alle fall :)

Burt's bees skal være et merke som er "trygt" i forhold til ingredienser. EOS også tror jeg. Akkurat leppene mine er ikke så kresne, så kan jo ikke love at du ikke reagerer på dem :) Burt's Bees finner du på enkelte apotek i alle fall :)

Skal teste ut :) takk for tips!

Jeg har også vært veldig fornøyd med burts bees leppepomade :) Ser de selger merket i en del babybutikker i tillegg til apoteker

Burt's Bees dyretester ikke :) yay! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp