Sykehusbagen ??

karolineth

To små hjertegull i magen <3
Om to dager er jeg 31 uker på vei med tvillingene og har allerede vært innlagt to ganger på sykehuset pga rier, så tenker at det ikke er så veldig lenge igjen før de melder sin ankomst. Jeg har nå begynt å pakke sykehusbagen, men er veldig usikker. Har søkt på nett å tatt litt ut fra det.

Morgenkåpe
Sokker
Truser
Singletter
Gensere
Bukser
Ammebh
Innesko
Sjampo og balsam
Kroppsåpe og intimsåpe
Fuktighetskrem til både kropp og ansikt
Tannbørste og tannkrem
Hårstrikk, spenner og børst
Deodorant
Sminkeservietter
Q-tips
2 greit store håndklær
Drikkeflaske
Snacks til fødselen (energidrikk, nøtter osv)
Ammeinnlegg
Notatbok + penn
Mobil + lader
Helsekort

Har pakket noen klær til tvillingene i stelleveska, ønsker å bruke litt av vårt eget :)
Er det noe dere har å tilføye eventuelt noe dere ikke tror jeg kommer til å få bruk for ?

Storehåndklær? Har aldri hørt om det før, får jo håndklær på sykehuset? :p
Jeg hadde ikke behov for morgenkåpe sist.

Storehåndklær? Har aldri hørt om det før, får jo håndklær på sykehuset? :p
Jeg hadde ikke behov for morgenkåpe sist.
De håndklærne man får er jo så små, så da var det noen som tipset meg om å ta med to store selv.

Din liste ser ganske lik ut til den jeg har begynt å lage i hodet :) Så et sted tips om at en lang kardigan som skjuler bleierompa kunne være greit å ta med. Og buksene bør være svarte hvis en blør gjennom, og så klart litt store.
Lykke til!

Din liste ser ganske lik ut til den jeg har begynt å lage i hodet :) Så et sted tips om at en lang kardigan som skjuler bleierompa kunne være greit å ta med. Og buksene bør være svarte hvis en blør gjennom, og så klart litt store.
Lykke til!
Hvor får man kjøpt slike lange cardiganer ? :)

Fuktighet til lepper og kamera er det eneste jeg savner fra listen sånn i farten :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor får man kjøpt slike lange cardiganer ? :)

Ville tro de har det i de fleste vanlige klesbutikker, spesielt nå som høstklærne begynner å komme inn. Kan jo være litt varmt enda men. Jeg har en ganske tynn som jeg kjøpte på Zara for noen år siden. En lang tunika vil sikkert også gjøre nytten, men litt mer tungvindt ifht amming

Samme gjorde eg, (kjøpte på Cubus) og eg trur eg såg det var noken igjen her om dagen. Dei er veldig behagelige også, og lette og ha på:) Så om du er kjapp kanskje det er noken igjen i din nærmeste Cubus butikk :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Purelan!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

De håndklærne man får er jo så små, så da var det noen som tipset meg om å ta med to store selv.
ja, de sykehus håndklæra er knøttsmå.. må bruke 3-4 for hver dusj ;)

Back
Topp