Tenker å begynne å ordne klar bag når det er mindre enn 4 uker igjen- de to andre kom 10 dager før terminen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var mange gode råd her. Hvordan har du valgt å gå gå frem på ammebh. Er redd for å kjøpe for liten med tanke på at det litt tid igjen.
Og har du kjøpt bind i vanlig butikk eller på apotek er det noen spesiell type jeg bør se etter?
Jeg har også termin 12.februar. Tenker også å pakke i januar.Vi har ikke bestemt oss for om vi skal sikte oss inn på hjemmefødsel eller sykehusfødsel, men om noe skulle skje før tida så blir det uansett ikke hjemmefødsel, og også ekstra viktig å ha ting klare... så bagen må nok pakkes snart ja! Kanskje over nyttår? Har termin 12.02.
Du kan fint kjøpe bindene i vanlig butikk. Kjøp en type du liker, men regn med at du må ha nattbind varianten i starten. På sykehuset får du uansett bind, men du trenger dine egne når du skal hjem.Det var mange gode råd her. Hvordan har du valgt å gå gå frem på ammebh. Er redd for å kjøpe for liten med tanke på at det litt tid igjen.
Og har du kjøpt bind i vanlig butikk eller på apotek er det noen spesiell type jeg bør se etter?
Oja forresten kjøpt meg brystpumpe. Denne skal jeg ha med meg med tanke på melkespreng de første dagene.
Jeg har termin 31januar og har pakket ferdig. Litt klær til babyn.klær til meg. Toalettsaker. Sandaler.
Nei nå er det ikke lenge igjen. 6 uker☺☺ håper ikke jeg går over termin gjorde det med to forrige svangerskapene.. kjedelig når har du termin☺Smart det er jo ikke lenge igjen. Så morro. Lykke til
Akkurat det samme tenker jeg ajal pakke i slutten av januar jeg ogHar termin 17 februar så pakker nok ikke bagen før slutten av januar
Skal ha med meg:
Sokker
Ullsokker
Toalettsaker med egen sjampo osv
Fuktighetskrem
Enkel sminke for min egen del
Lipsyl
2 par joggebukser
En god cardigan
Gode store truser
2 Ammetopper
Ull innlegg