Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hørtes rarere ut enn det er.
Holder på å gjøre klar bag til Vesla som hun evnt skal ha med seg til barnevakten når tiden er inne for meg og BF å reise på føden.
Hadde heldigvis gjort det uka før vi fødte pakket ned to skift i tilfelle søl, pysj, bleier og våtservietter, flaske og vellingpulver han pleier å få på kvelden, pingvinsekk med leker og bok
Om vi trenger barnevakt så kommer de hit, og hvis ting tar tid så de evt. Tar ungene med seg så får de pakke selv blir uansett ikke mer enn et skift til hver.
Skjer det på natta kommer barnevakta hit. Men likevel greit å ha pakket et sett til hver så barnevakta slipper å stresse med påkledning.. Travelt nok å få de i barnehagen i tide (om det er hverdag)
Hvis vi drar på natta så kommer det ho selvfølgelig noe hit så vi ikke trenger å dra Vesla ut av senga men føler likevel at det er greit å ha noe stående klart i tilfelle vi mø slippe henne av noe sted på veien eller barnevakten velger å hente henne. F.eks min pappa og stemor som bor på sommerhytta 30 min herfra