"Sykehusbag" til storesøster.

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Hørtes rarere ut enn det er.
Holder på å gjøre klar bag til Vesla som hun evnt skal ha med seg til barnevakten når tiden er inne for meg og BF å reise på føden.

Har dere andre gjort det ennå?

Her kommer barnevaktene til oss, så jentene kan være hjemme.

Hadde heldigvis gjort det uka før vi fødte :) pakket ned to skift i tilfelle søl, pysj, bleier og våtservietter, flaske og vellingpulver han pleier å få på kvelden, pingvinsekk med leker og bok :)

Om vi trenger barnevakt så kommer de hit, og hvis ting tar tid så de evt. Tar ungene med seg så får de pakke selv :p blir uansett ikke mer enn et skift til hver.

Skjer det på natta kommer barnevakta hit. Men likevel greit å ha pakket et sett til hver så barnevakta slipper å stresse med påkledning.. Travelt nok å få de i barnehagen i tide (om det er hverdag)

Har ikke tenkt på dette en gang.. Håper det kommer ei barnevakt hjem til oss ;-)

Hvis vi drar på natta så kommer det ho selvfølgelig noe hit så vi ikke trenger å dra Vesla ut av senga :D men føler likevel at det er greit å ha noe stående klart i tilfelle vi mø slippe henne av noe sted på veien eller barnevakten velger å hente henne. F.eks min pappa og stemor som bor på sommerhytta 30 min herfra :P

Vi får barnevakt hjem her, så det trenger vi ikke :) hadde det når jeg var gravid med nr 2 for da sku eldste hjem til min mor.

Back
Topp