I går ble jeg hentet av ambulanse og lagt inn på sykehuset. Grunnet at jeg fikk "anfall" der jeg plutselig ble svimmel, dårlig og nesten mistet bevisstheten. Det ser ut som om det er lille gullet som har ligget på en hovedblodåre, slik at jeg ikke har fått nok blod til og fra hjertet. Fikk altså et blodtrykksfall når dette skjedde. Og begrunnelsen er pga at jeg lå på ryggen for å slappe av, så jeg ble anbefalt å ligge på venstre side...
Alt mulig som skjer når man er gravid! Fikk i alle fall sett lille jenta som er akkurat passe stor og hadde fine bevegelser der inne. Hun hadde det helt topp, verre med mor. Satser på å bli sendt hjem i dag, for så å ligge på venstre side resten av svangerskapet
Noen som har opplevd lignende?
Alt mulig som skjer når man er gravid! Fikk i alle fall sett lille jenta som er akkurat passe stor og hadde fine bevegelser der inne. Hun hadde det helt topp, verre med mor. Satser på å bli sendt hjem i dag, for så å ligge på venstre side resten av svangerskapet
Noen som har opplevd lignende?
Det var jo selvfølgelig den største frykten! Forsatt på sykehuset, satser på å få kommet hjem snart