Sykehus i morgen, igangsettelse

De hadde fått mange risiko fødsler på en gang. Men husk jeg hadde time kl 14 hos legen og fikk en annen som jeg ikke hadde møtt før. Nå vet de at jeg kommer og det gjør de med deg også. Så da er det planlagt. På min time stod det mulig igangsettelse. Men hos deg står det nok planlagt igangsettelse.

Nå er der bare en time igjen til jeg skal være der. Ondt i magen, gruer og gleder meg.

Masse lykke til, Lennil80! :D Håper du er godt moden, så det kommer raskt igang og at du får en fin fødsel :Heartred

Krysser fingre for at du slipper ballong! Og lykke til nå. :D Snart i mål!

Lykke til:Heartred

Det ble ballong. Men var ikke ubehagelig å sette inn. Verre med selve undersøkelsen, den var ondt. Innlagt og så får vi se hvor lang tid dette tar. Tatt med meg strikketøy og og. Det blir nok litt Netflix. Tenkte jeg skulle spørre etter nåler. Hjalp meg i begge de andre svangerskapene for å få igang rier.

Lykke til! Håper bebis er hos deg nå, er jo en stund siden i går [emoji28][emoji1][emoji173]

Hei. Fødte i dag kl 15.09 jente 2035 gram og 45 cm lang rier i 27 timer. Kroppen ville ikke helt i gang. Frisk og fin liten jente. Vi ligger dammen på barsel og koser oss.

Mor er veldig sliten. Kommer mer etter hvert.

Gratulerer så mye med ei lita frøken. :Heartred Skjønner godt du er sliten, hvil deg godt. og nyt den lille.

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye med lille frøkna! Kan tenke meg det er deilig å ha det overstått. Kos deg masse! Fra nå av kommer tiden til å fly.. hihi

Back
Topp