Syke luftsmerter

Aprikosblomst

Elsker forumet
Flere som har opplevd? Satt rolig og glad i sofaen, skulle reise meg etter paradise, og det kjentes ut som noen satt en kniv i magen. Skikkelig vonde luftsmerter, som går fra brystet og ned hele magen. Kjente det til og med i ryggen. Ble skikkelig redd og begynte å små gråte, så for meg blindtarmbetennelse :P Etter å ha gått 2 km (inne i leiligheta, frem og tilbake) + massert magen, så er det nesten vekk.
Ser bare ut som en ballong :) :) Skumle smerter, haha.

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres ut som min dag!! Bare at jeg har sittet på skolen hele dagen, helt i ro..:s og når jeg kom hjem begynte det virkelig å jobbe!..:p måtte bare kapitulere, satser på jeg slipper dette i morgen! Hadde vært kjedelig under eksamen...:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det og er helt forståppa!! Sitter på do, masse smerte lite action :(

Termin 13 januar❤️❤️

Det er veldig ubehagelig! Noen ganger er det vanskelig å vite om det er luftsmerter eller livmorsmerter.

Huff, det var iallefall veldig ekkelt, fikk nesten ikke puste engang :o
Hysterisk som jeg er og... Haha, det er sikkert ikke den eneste plagen som kommer med en graviditet :)
Godt jeg har dere her inne når slike ting skjer! Googlet det først, og da kom "magekreft" opp, og det vet jeg nok det ikke er :P Haha

Samme her!! Noen syke luftsmerter her og!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️

Ja huff! Jeg er bare 4-5 og tenker at jeg har de smertene NÅ, hvor vondt har jeg om et par måneder :-p

Back
Topp