Sykdom og barnehagelevering

winterberry

Gift med forumet
*MIA*
Er det noen som vet om det finnes hjelp "der ute" for når sykdom vanskeliggjør barnehagelevering?
I dag brukte jeg 3 kvarter til barnehagen (tar egentlig 10-15 min) og holdt på å svime av når jeg kom frem -bokstavelig talt. Ikke så lett å skulle gjennomføre dette hver dag, frem og tilbake.
Noen som har tips?
 
Her har løsningen blitt fridag når mamman ikke har greid å levere og pappan allerede har dratt på jobb. Tegnefilmer, rosiner og mariekjeks har vært kriseløsningen for å få ro hjemme.

Kjører du eller går du til barnehagen? Samsnakk med andre foreldre som bor i samme område og hør om de har mulighet til å ta med seg en unge ekstra til og fra?
 
Her har løsningen blitt fridag når mamman ikke har greid å levere og pappan allerede har dratt på jobb. Tegnefilmer, rosiner og mariekjeks har vært kriseløsningen for å få ro hjemme.

Kjører du eller går du til barnehagen? Samsnakk med andre foreldre som bor i samme område og hør om de har mulighet til å ta med seg en unge ekstra til og fra?

Takk for tips! Jeg går, og det er ganske tøft nå for tiden. Ja, kan jo høre med andre foreldre, det var en god idé.
Ellers så må det jo bare bli hjemmedag med meg av og til.
 
Back
Topp