syk...

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Mandag startet det med halsbetennelse, onsdag kom bihulebetennelse, og I går kom bronkitten.... føler jeg kommer til å hoste ut denne babyen, kynnerene har vært sterkere oftere nå, har hele tiden vondt I magen, men om det er på grunn av penicillinen det er ikke godt å si.

Noen tips til hva som kan lindre litt? Nå går det I paracet for å klare å sove noen timer sammenhengende, og drikker masse, men konstant tørr I munnen selvom.

Uff, max uheldig! God bedring! Har dessverre ikke noe tips da jeg ikke har hvert vanlig syk (forkjøla, omgangssyke, halsbetennelse osv) mens jeg har hvert gravid. Har bare hvert plaget av ting som følger med graviditeten...

Takk!

Er på sykehuset nå for sjekk, hatt end del mer nedpress etter jeg ble syk, så skal sjekke at det ikke har påvirket babyen

Takk♡

Alt så heldigvis bra ut med lillegutt:) han ligger godt nedi bekkenet, så derfor det kjennes ut som om han vil ut av og til :p

Ved halsbetennelse er det faktisk bare paracet som fungerer for meg, + suge på isbiter.
Men bihulebetennelse og bronkitt på toppen da, det var ikke småtterier. Bruk skyllehorn for å rense opp litt i nesa, om du orker, spis noe sterk mat med chilli i. Vet ikke om du evnt kan ta eukalyptushonning nå? Løsner litt i nese og bryst.

Stakkars deg :( nettopp hat bihulebetennelse selv, forsatt ikke helt frisk, så vet hvordan du har det!

God bedring :)

Jeg hadde også en runde med bihuler og ørebetennelse og pencillin. Tok meg tre uker å bli kvitt alt.. God bedring! Ikke noe moro!

Back
Topp