Syk med en liten en?

Jeg er bare tett i nesa, men han er fryktelig surklete og tett, samtidig som han hoster.., men var hos legen som sa at lungene hørtes fine ut. Så jeg skulle bare følge med på om han fikk feber eller om allmenntilstanden hans ble dårligere. Jeg er mest engstelig for RS-virus :( men han virker i grei form ellers, spiser og sover som vanlig..
Det er jo det viktigste, allmenntilstanden :) Man kan visst ha RS-virus uten feber, bare slik at du vet det :)

Kjedelig når besøket ikke venter til sykdom er over. Godt at hun ikke holdt babyen da, men rart at hun kom på baby besøk når hun var syk...

Her har vi forkjølet barnehagebarn stadig vekk. Det har også gått vannkopper i barnehagen.
Idag måtte storesøster på barneavdelingen på sykehuset, med mange syke barn. Men måtte jo ha med baby.

Nå som vi sliter med bilirubin og jeg bekymrer meg for leveren hans, blir liksom "vanlig"
sykdom/forkjølelse ikke like skummel.

De første nyfødt dagene var jeg nok mer bekymret for håndvask og syke mennesker, men nå har ingen vasket hender før de holder han. Og jeg har innsett (prøver å innse) at det er umulig å hindre basiller når man har barnehagebarn... Kommer med møkkete, sandete hender og skal stryke baby på hodet...

Back
Topp