Syk baby, 6 uker

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Jenta mi på 6 uker er forkjølet. Har siden i går fått en litt stygg hoste. Har vært veldig slapp siden i går. Ingen feber og spiser ok. Når tar man kontakt med lege?

Kan legge til at lege lyttet på henne på helsestasjonen i går, men hosten har utviklet seg siden da.
 
Så bitteliten hadde jeg dratt kjapt, for når de får vondt i halsen så vil de gjerne ikke ta til seg så mye væske og blir fort uttørket. Og hvis det raller og surkler og er veldig tett i brystet ville jeg også gått.
 
Hadde hatt liten terskel for å kontakte legen når ungen er så liten :) så ta kontakt om du føler at det er nødvendig, evt ring legevakta ikveld. Du vet selv som mor om allmenntilstanden til barnet ditt er dårlig :)
 
Endte med å dra på legevakten. Men de kunne ikke finne noe annet enn at ungen er apatisk og hoster. Så da måtte vi heller ta kontakt med fastlegen om det skulle vedvare... Nå får jeg ikke i henne mat. :(
 
Om hun ikke spiser ila dagen ville jeg tatt kontakt med lege igjen.

Prøvd å gi mm med medisinsprøyte?
 
Endte med å dra på legevakten. Men de kunne ikke finne noe annet enn at ungen er apatisk og hoster. Så da måtte vi heller ta kontakt med fastlegen om det skulle vedvare... Nå får jeg ikke i henne mat. :(

Hvordan går det med henne?
 
Om hun ikke spiser ila dagen ville jeg tatt kontakt med lege igjen.

Prøvd å gi mm med medisinsprøyte?
Hvordan går det med henne?

Hun spiste litt nå kl 9 heldigvis. Så skal prøve å legge henne til ekstra ofte i dag. Prøvde med sprøyte i går, men det ville hun ikke ha noe av i alle fall. Er fortsatt veldig trøtt. Er på 4. dagen med sykdom nå, så håper det snur snart. Har god hostekraft i alle fall. :)
 
Det ble sykehusinnleggelse dagen etter, fortsatt innlagt. Men går framover nå. :)

Så godt at dere fikk hjelp og at det går på frem :) Tenkte på rs-virus når du skrev; gutten min hadde det samme som spedbarn. God bedring videre :)
 
Back
Topp