Syk av beskymring etter TUL

Masse lykke til og gode klemmer ❤️
 
Vi var på privat tul i uke 12, legen (som er spesialist) fant nakkefold på over «godkjent» verdi og måtte derfor henvise oss til Kvinneklinikk for videre us. Alt viste seg å være helt i orden.
 
Et vennepar av oss opplevde akkurat det samme med barn nr to, de ble henvist videre til fosterdiagnostikk men heldigvis var alt i orden! Skjønner utrolig godt at dere er fortvilte, men ikke gi opp håpet ennå! :Heartred
 
Ja lurer også på hvordan det går med deg❤️?
 
Hei! Skal dit imorgen, takk som spør. Nervene er i full sving ,det blir jo himmel eller hellvette. Men jeg prøver å beholde roen, og tenker at jeg har lest mer positive utfall enn negative. Skal holde dere fine folk oppdatert når jeg vet :)
 
Hei! Skal dit imorgen, takk som spør. Nervene er i full sving ,det blir jo himmel eller hellvette. Men jeg prøver å beholde roen, og tenker at jeg har lest mer positive utfall enn negative. Skal holde dere fine folk oppdatert når jeg vet :)
Masse lykke til imorgen! Håper på bare gode nyheter ❤️❤️
 
Hei! Skal dit imorgen, takk som spør. Nervene er i full sving ,det blir jo himmel eller hellvette. Men jeg prøver å beholde roen, og tenker at jeg har lest mer positive utfall enn negative. Skal holde dere fine folk oppdatert når jeg vet :)
Masse lykke til! ❤️ Krysser fingrene for gode nyheter!
 
Hei! Skal dit imorgen, takk som spør. Nervene er i full sving ,det blir jo himmel eller hellvette. Men jeg prøver å beholde roen, og tenker at jeg har lest mer positive utfall enn negative. Skal holde dere fine folk oppdatert når jeg vet :)
Lykke til i morgen! Tenker på deg :Heartred
 
Har også erfaring fra venner med baby med mye større nakkefold og som var helt frisk. Lykke til!
 
Lykke til!
 
Lykke til ❤️
 
Back
Topp