Syk av beskymring etter TUL

Mamma til tre ❤️

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Masse lykke til og gode klemmer ❤️

FintFerdig

Flørter med forumet
Vi var på privat tul i uke 12, legen (som er spesialist) fant nakkefold på over «godkjent» verdi og måtte derfor henvise oss til Kvinneklinikk for videre us. Alt viste seg å være helt i orden.

FrkVerpesyk

Gift med forumet
Marsboerne2017
Februarbarna 2020
Et vennepar av oss opplevde akkurat det samme med barn nr to, de ble henvist videre til fosterdiagnostikk men heldigvis var alt i orden! Skjønner utrolig godt at dere er fortvilte, men ikke gi opp håpet ennå! :Heartred

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Ja lurer også på hvordan det går med deg❤️?

Tiika

Blir kjent med forumet
Hei! Skal dit imorgen, takk som spør. Nervene er i full sving ,det blir jo himmel eller hellvette. Men jeg prøver å beholde roen, og tenker at jeg har lest mer positive utfall enn negative. Skal holde dere fine folk oppdatert når jeg vet :)

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Hei! Skal dit imorgen, takk som spør. Nervene er i full sving ,det blir jo himmel eller hellvette. Men jeg prøver å beholde roen, og tenker at jeg har lest mer positive utfall enn negative. Skal holde dere fine folk oppdatert når jeg vet :)
Masse lykke til imorgen! Håper på bare gode nyheter ❤️❤️

Blomst_95

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarbarna 2020
Masse lykke til! ❤️ Krysser fingrene for gode nyheter!

Lillemirakel2020

Elsker forumet
Assistert-jentene
Januarlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
Lykke til i morgen! Tenker på deg :Heartred

Moxie

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Har også erfaring fra venner med baby med mye større nakkefold og som var helt frisk. Lykke til!

Tekopp

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Lykke til!

Mamma til tre ❤️

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Lykke til ❤️

Topp