Sydenvogn?

Nullenusken

Forumet er livet
Jeg er på leting etter den "perfekte sydenvognen"....
B vil være ca 6 mnd når vi reiser, og vi skal til Tyrkia....
Trenger full liggestilling....

Har sett en del på Babyjogger City Mini, men ønsker flere forslag!

Er det ikke litt tidlig å lete etter det nå?[:)]
Kan jo hende du endrer litt mening når du har fått ungen og testa den vogna du har/skap kjøpe først[:)]
Jeg merka iallefall ting underveis fra tfk vogna mi, hva jeg gjerne kunne tenkt meg i en trille.
Dessuten kan det jo være det kommer nye triller i løpet av året.

Så jeg har ikke lov til å se etter alternativer?
Har ikke tenkt å kjøpe den før til sommeren, men siden jeg har NULL peiling på vogner, spesielt triller, så ønsker jeg å høre hvilke andre har vært fornøyd med og hva som faktisk finnes!
Hvis ikke, ender jeg garantert opp med noe dårlig....

Bugaboo Bee
MacLaren techno xt/xlr
PegPerego Pliko
Pegprego Switch

Koster litt, men det gjør kvalitet og du slipper å irritere deg over knirkende hjul, dårlige kalesjer og altfor tunge vogner som er umulige å trille fordi hjulene lever sine egene liv.

Når babyen er seks måneder så er det ikke sikkert han/hun klarer å sitte selv. Så du bør ha en trille som kan legges helt bakover så babyen kan hvile ryggen. Sikkert greit å sitte litt oppreist en gang i blant, men man skal være forsiktig med ryggen.

Her ligger jenta vår fortsatt i bagvogn og kommer til å gjøre det resten av vinteren. Hun er ikke så sterk i ryggen og er 7 mnd.

Så du må se etter noe som kan legges flatt bakover iallefall[:D] Lykke til med jakten!

Vi hadde med Emmaljunga city crossen vår, og det var helt supert. Gadd ikke kjøpe ny vogn bare for to uker. Ser ikke egentlig problemet med å ta med litt større vogner, man skal jo ikke bære de verken her eller der...

ORIGINAL: **Emmeline**

Bugaboo Bee
MacLaren techno xt/xlr
PegPerego Pliko
Pegprego Switch

Koster litt, men det gjør kvalitet og du slipper å irritere deg over knirkende hjul, dårlige kalesjer og altfor tunge vogner som er umulige å trille fordi hjulene lever sine egene liv.

Takk! Har de store kallesjer? Store sammenlagt?

ORIGINAL: Nullenusken

Har ikke tenkt å kjøpe den før til sommeren, men siden jeg har NULL peiling på vogner, spesielt triller, så ønsker jeg å høre hvilke andre har vært fornøyd med og hva som faktisk finnes!

Jeg har ikke sagt du ikke har lov, jeg har kun spurt deg om det ikke er litt tidlig.
Det er over 8 måneder liksom[:)]
Det er vel kanskje andre ting du trenger til babyen før en trille til ferietur liksom[:)]

ORIGINAL: mammaK

Vi hadde med Emmaljunga city crossen vår, og det var helt supert. Gadd ikke kjøpe ny vogn bare for to uker. Ser ikke egentlig problemet med å ta med litt større vogner, man skal jo ikke bære de verken her eller der...

Ja, har tenkt på det, men er litt skeptisk til å dra med meg Simo Kombi'en....
Redd for at den skal bli ødelagt....

ORIGINAL: **Emmeline**

Bugaboo Bee
MacLaren techno xt/xlr
PegPerego Pliko
Pegprego Switch

Takk! Har de store kallesjer? Store sammenlagt?

Ja jeg syns disse vognene har store gode kalsjer som skjermer for solen og de er heller ikke store sammenlagt[:)]

ORIGINAL: Miss Hormontroll

Jeg har ikke sagt du ikke har lov, jeg har kun spurt deg om det ikke er litt tidlig.
Det er over 8 måneder liksom[:)]
Det er vel kanskje andre ting du trenger til babyen før en trille til ferietur liksom[:)]

Joda, men når så godt som alt annet er enten handlet inn eller bestemt, så gjenstår det ikke så mye [:)]

ORIGINAL: mammaK

Ja, har tenkt på det, men er litt skeptisk til å dra med meg Simo Kombi'en....
Redd for at den skal bli ødelagt....

Lån en pram pack, da er du helt trygg på at den ikke kommer til skade. Og skulle det skje noe, så dekker forsikringa det om du har pakka den i en sånn :)
Dessuten blir ikke prampacken veid (spesialbagasje), så der kan du legge alt som er tungt oppi, så slipper du å bekymre deg for hvor mye du har med deg.

Hadde carena easy på vår første tur, da var ho rundt 7 mnd. Ikke full liggestilling, kanskje 160-170 grader, men stor kallesje, helt grei å trille og koster ingen formue, under 1000. enda billigere hvis du kjøper brukt. Brukte den også nå på vår siste tur, da var ho 2 år og 7 mnd. Lett å pakke med seg, og veier lite. samt god plass under til diverse. 

IKKE Carena vogn, har carena layback? ettellerannet... å fy faen[:'(]

Ang. kalæsje kan du kjøpe en sånn forlenger[:D]

Bugaboo Bee er den perfekte sydenvognen til en på et halvt år [:)]
Vi hadde den til gutten vår da han var på den alderen. Den har full liggestilling, du kan ha babyen vendt mot deg,kalesjen er god, du kan få kjøpt UV-nett som går som en "puppe" over vognen, den er fantastisk å trille og den er utrolig stilig [:)][:)][:)]
Den blir ikke like liten som en paraplytrille sammenlagt, men den blir liten [:)]
Anbefaler den på det sterkeste!

vi har titanium snooze....helt genial vogn til sydenbruk, OG den kan legges helt ned! Den har stor kalesje, så vi hadde aldri problemer med at lillemor fikk sol inn på seg, er superlett og blir til "ingenting" når man legger den sammen! Sjekk den ut[:)]

Vi kjøpte en billig brukt simo kombi som vi hadde med oss til syden når mini var 1 år! Angrer IKKE på valg av vogn. Var deilig å ha en stor og god vogn som mini kunne sove komfortabelt i hele ferien[:D]

vi var i thailand i høst,hadde med teutonia spiriten,tenkte ikke en gang på å kjøpe en trille for turen. hadde vogna i en prampack på reisen,alt gikk så bra,en trille kan også gå i stykker vil jeg tro,så da er man jo like langt? :)

før jeg kjøpte teutoniaen hadde vi emmaljunga edge,den var på 3 innenlandsflyturer i prampacken,null problemer. :)

Back
Topp