Sydenvogn?

MacLaren xlr uten tvil. Den kan legges helt flatt. Det følger med spebarnsinnlegg så vognen kan brukes av nyfødt. Stor og god kallesje som kan gjøres enda større ved hjelp av en glidelås+ det er en ekstra sol skjerm inne i selv kallesjen. God hjul som ikke lever sitt eget liv og super trillekomfort. Har ikke vært borti noen triller som er like god som MacLaren. De koster litt nye, men kan få tak i de brukt inne på Finn til en ok pris.

Jeg har en joggevogn jeg kjøpte bbrukt for en sydentur når snuppa var 6 mnd.
Kjempefornøyd med den.
Den står bare her, så si ifra om du er i trøndelag og trenger en.

MacLaren techno xt/xlr

Den kan man fint trille med bare den ene hånden og man kan slå den opp og igjen med èn arm også om man øver litt.

Vil anbefale deg å ha med den vognen din lille er vant til og vant til å sove i..[:)]

Vi var i syden med snuppa da hun va 6mnd og hadde med bugaboo bee som reisetrille, hun sov ikkke noe godt i den, fordi hun ikke var vant til den vognen..[:'(]

Så var vi i syden igjen nå rett før jul da var hun 10mnd og hadde med oss den vanlige vognen hennes som er Mountain Buggy, den sov hun så godt i både på stranden og om kveldene da vi var på restaurant![:D]

Hadde babyjogger city elite med til syden nå i høst. den er helt super og med en fantastisk kalesje! anbefaler ikke triller med to handtak før da må man bruke begge hender før å styre/trille

Vi har babytravel som er helt lik carena easy stående i leiligheten vår i tyrkia. Både jeg og søsteren min synst den er super å bruke der. Hun har til og med kjøpt en som hun bruker hjemme også.

Back
Topp