*MaRgArItA*
Forumet er livet
Hvor vil dere annbefale å reise i april/ mai med en 2 åring??[:D][:D] Tips?[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
De fleste steder er bra da. AKkkurat passe varmt og stabilt, godt vær. Jeg har vært mest fornøyd med Tyrkia. [:)] Barnevennlige hoteller og langgrunne strender. Billig og GOD mat, masse, masse billig shopping. [:)]
ORIGINAL: *MaRgArItA*
De fleste steder er bra da. AKkkurat passe varmt og stabilt, godt vær. Jeg har vært mest fornøyd med Tyrkia. [:)] Barnevennlige hoteller og langgrunne strender. Billig og GOD mat, masse, masse billig shopping. [:)]
Jeg kunne godt dratt dit, men sambo sier han kan reise alle plasser, bare IKKE tyrkia[&o]
Hvordan er det å reise til syden når man er gravid da? Hva må man ta spesielt hensyn til?
ORIGINAL: *MaRgArItA*
Jeg kunne godt dratt dit, men sambo sier han kan reise alle plasser, bare IKKE tyrkia[&o]
Hvordan er det å reise til syden når man er gravid da? Hva må man ta spesielt hensyn til?
ORIGINAL: Niiiitah87
va her i mai ifjor og året før.
http://www.ving.no/sunwing/sunwingHotelMaster.aspx?HotelAreaId=15073&marketUnit=VN
Kjempefine plass for småbarn.