Syden

*MaRgArItA*

Forumet er livet
Hvor vil dere annbefale å reise i april/ mai med en 2 åring??[:D][:D]  Tips?[:)]

De fleste steder er bra da. AKkkurat passe varmt og stabilt, godt vær. Jeg har vært mest fornøyd med Tyrkia. [:)] Barnevennlige hoteller og langgrunne strender. Billig og GOD mat, masse, masse billig shopping. [:)] 

ORIGINAL: Sicily

De fleste steder er bra da. AKkkurat passe varmt og stabilt, godt vær. Jeg har vært mest fornøyd med Tyrkia. [:)] Barnevennlige hoteller og langgrunne strender. Billig og GOD mat, masse, masse billig shopping. [:)] 

Jeg kunne godt dratt dit, men sambo sier han kan reise alle plasser, bare IKKE tyrkia[&o]

Hvordan er det å reise til syden når man er gravid da? Hva må man ta spesielt hensyn til?

va her i mai ifjor og året før.

http://www.ving.no/sunwing/sunwingHotelMaster.aspx?HotelAreaId=15073&marketUnit=VN

Kjempefine plass for småbarn.

og sønnen min sga der mest sannsynlig igjen i mai i år samen me foreldrene mine,

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Jeg kunne godt dratt dit, men sambo sier han kan reise alle plasser, bare IKKE tyrkia[&o]

Hvordan er det å reise til syden når man er gravid da? Hva må man ta spesielt hensyn til?

Jeg vet at Gran Canaria er et fint sted når man har med seg småbarn... Når det gjelder hensyn til graviditeten ville jeg unngått salaten og skrell frukten du skal spise, ha gjerne antibac i veska( men den har man jo gjerne i nærheten når man har små...), unngå kylling, og selvfølgelig ikke-gjennomstekt kjøtt. Men hør med jm eller legen din[;)]

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Det sa mannen også, men han hadde jo aldri vært der, så fikk overtalt han, og nå vil han bare tilbake. [:)]

Man må bare følge de vanlige "kostreglene" alle bør når man er i syden. Spis bare gjennomkokt/stekt kjøtt, vær forsiktig med salat, og spis kun frukt du skreller selv. Ikke drikk vannet i springen kun flaskevann.. Spis kun is som du pakker opp selv, unngå isbiter (noen ganger er de ikke fryst av flaskevann), og sky ALT av dressinger o.l. som står på bordet på restauranter.

Lucman og Sicily: Takk for gode tips!! Da får vi bare lete litt og se hva vi finner!![:)]

Back
Topp